تعبیر خواب باقلا و خوردن باقلای پخته از دیدگاه معبران

برای این که بتوانید به تعبیر خواب باقلا دست یابید این مطلب را از دست ندهید زیرا این خواب را با جزئیات متفاوت از دیدگاه معبران متفاوت برای شما بررسی کرده ایم و آنها را به زبانی ساده تر بیان نموده ایم.

تعبیر خواب باقلا و خوردن باقلای پخته از دیدگاه معبران

دیدن خواب می تواند برای شما بسیار خوب باشد و شما بعد از این که خواب های خود را معنا کردید می توانید از نشانه های موجود در آن ها نهایت استفاده را ببرید. در ادامه شما را با تعبیر خواب باقلا آشنا می کنیم و اطلاعاتی به شما خواهیم داد تا بتوانید خوابی که دیده اید را به صورت کامل معنا نمایید.

تعبیر خواب باقلا

تعبیر خواب باقلا از دیدگاه معبران متفاوت

به صورت کلی دیدن این خواب در صورتی که تنها دیده شود و هیچ عملی مانند خوردن و خرید و فروش در کار نباشد معنای خاصی ندارد. در واقع دیدن مواد خوراکی در خواب امری طبیعی می باشد و شما ممکن است مواد دیگری را نیز در رویای خود دیده باشید. در ادامه این خواب را از دیدگاه معبران متفاوت بررسی خواهیم کرد.

محمد ابن سیرین

یکی از معبران اسلامی ابن سیرین می باشد و این معبر برای این خواب دو معنا در نظر دارد.

  • اگر فردی در رویای خود دیده باشد که در حال خوردن وقت و بی وقت باقلا می باشد بدین معنا می باشد که غم و اندوه برای او می رسد.
  • اگر فردی در خواب خود باقلا ببیند و از آن نخورد بدین معنا می باشد که غم و اندوه از او دور می شود و یا برایش کم تر خواهد شد.

ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی اعتقاد دارد که اگر فردی به شما باقلا بدهد و شما آن را بخورید بدین معنا می باشد که با افرادی در زندگی خود خصومت پیدا می کنید.

نفایس الفنون

گرد آورندگان این کتاب در مورد دیدن این خواب نیز تعابیری دارند. به نظر آن ها اگر باقلا خشک را در رویا دیده باشید بسیار خوب می باشد و شادی بخش خواهد بود و اگر باقلا روی بوته باشد نیز معنای خوی و نیکویی دارد.

تعبیر ابن سیرین در مورد باقلا

منوچهر مطیعی

مطیعی نیز یکی از معبران بسیار خوب می باشد و خواب های بسیاری را تعبیر کرده است. تعابیر این معبر را در ادامه یک به یک برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد.

  • باقالای تر و خوردن آن در خواب می تواند نشانه ای از کارهای اندوه بار و کسالت بار باشد.
  • اگر فردی در رویای خود در حال پوست کندن باقلا باشد بدین معنا می باشد که حادثه ای غیر منتظره برای او رخ می دهد.
  • اگر فردی در رویای خود ببیند که در حال دور ریختن این ماده غذایی می باشد بدین معنا است که غمی ایجاد می شود ولی دامن فرد خواب بیننده را نمی گیرد و از آن رهایی می یابد.
  • اگر فردی در رویای خود ببیند که باقلا دارد و آن را نمی خورد و قصد این کار را ندارد بدین معنا می باشد که غم شما زودگذر و کوتاه خواهد بود.

باقالی پلو در رویا

یکی دیگر از خواب هایی که ممکن است در مورد باقالا ببیند دیدن ان در کنار برنج می باشد. این خواب نشانه ای از این می باشد که شما در زندگی خود شغل خود را اولویت قرار داده اید و همین موضوع می تواند منجر به از بین رفتن روابط عاشقانه شما باشد. بهترین راه بعد غاز این که این خواب را دیدید این است که عشق خود را به شریک زندگی خود ثابت نمایید.

باقالی پلو در رویا

باقالا پخته

  • اگر فردی باقالا پخته را در رویای خود می بیند بدین معنا می باشد که دوست دارد شغل خود را عوض نماید و دنبال علاقه خود برود ولی دو دل بودنش مانع از این کار می شود.
  • تعبیر دیگر این خواب می تواند افراط و تفریط در کارهایی باشد که شما در حال انجام دادن آن ها هستید.
  • خواب باقلا پخته همچنین می تواند این تعبیر را داشته باشد که شما سلامت خود را به خطر انداخته اید و بهتر است کمی بیشتر به سلامت خود اهمیت بدهید.
  • این خواب همچنین می تواند نشانه ای از زیاده خواهی و پرتوقعی شما نیز باشد. در نظر داشته باشید که بسیاری از تصورت و خواسته های شما بالا تر از اوضاع مالی تان می باشد و اگر به این اوضاع ادامه دهید ممکن است نتوانید به خاسته های خود برسید و در نتیجه دچار مشکلات شدیدی در این زمینه شوید.

بهتر است برای این که خواب های خود را به درستی معنا کنید به جزئیات آن ها اهمیت زیادی بدهید. در ادامه می توانید اطلاعات دیگری در زمینه تعبیر خواب مانند تعبیر خواب عدس و تعبیر خواب حبوبات بدست آورید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده در این زمینه استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان