نمایشگاه هفته پژوهش دراستان چهارمحال وبختیاری برپا می شود

مراسم افتتاحیه نمایشگاه جشنواره هفته پژوهش وفن آوری روز یک شنبه ۱۳ آذردر دانشگاه شهرکرد برپامی شود.

نمایشگاه هفته پژوهش دراستان چهارمحال وبختیاری برپا می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی دانشگاه شهرکرد،نشست شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدحسین خدابنده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار و جانشین رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری، دکتر احمد کیوانی معاون پژوهش و فنا وری دانشگاه و دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی و اعضای شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری درسالن شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن اظهار خوشوقتی از برگزاری این نشست و تشکر از دانشگاه شهرکرد و سایر دستگاه ها در برگزاری جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان گفت: یکی از مهمترین کارگروه های استان کارگروه پژوهش است که در این کارگروه با دغدغه به رفع مشکل های استان نگاه می شود و صحبت و تلاش ما استفاده از پژوهشگران برتر در حوزه های اداری و کاری است تا برای دغدغه های موجود استان راه حل مناسب پیدا نماییم.

محمدحسین خدابنده گفت: برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری به چگونگی برگزاری نمایشگاه این هفته بر می گردد که باید به نحو مناسب و با ظرفیت کامل برگزار شود و اگر قرار است ما از مردم برای بازدید از نمایشگاه دعوت کنیم، این نمایشگاه باید با ظرفیت کامل برگزار شود تا مردم با ظرفیت های استان و کارهای انجام شده آشنا شوند.

جانشین رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنان خود گفت: باید پژوهش ها تبدیل به کارآفرینی و رفع مشکل شوند و پژوهش ها تبدیل به پل ارتباطی جامعه و صنعت شوند.

دکتراحمد کیوانی نیز در این نشست گفت:پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ، شعار امسال هفته پژوهش و فناوری است که برگرفته ازفرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال است.

دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه، هفته پژوهش و فناوری امسال از 12 تا 18 آذر برگزار می شود به نامگذاری روزهای این هفته اشاره کرد و گفت: امیدوارم در شورای سیاستگذاری استان تصمیماتی اتخاذ نماییم که به تحقق شعار امسال کمک نماید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد با اشاره به اقدامات متعدد انجام شده توسط دبیرخانه بیست و سومین جشنواره هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه شهرکرد جهت برگزاری هرچه بهتر این هفته در استان چهارمحال و بختیاری گفت: شیوه نامه و فرم های انتخاب پژوهشگران، فناوران و دانشجویان برتر در دبیرخانه تصویب شدند و فراخوان انتخاب پژوهشگران، فناوران و دانشجویان برتر نیز انجام شد و نشست های کمیته علمی برگزار شد و پس از داوری، پژوهشگران، فناوران و دانشجویان برتر معرفی شدند.

گفتنی است: بر اساس دستورکار شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، مقرر شد، مراسم افتتاحیه و مکان برپایی نمایشگاه جشنواره هفته پژوهش وفن آوری روز یک شنبه 13 آذر و اختتامیه روز پنج شنبه 17 آذر در دانشگاه شهرکرد برگزار شود.

همچنین مقرر شد، به پژوهشگران و فناوران برتر استان هدیه 25 میلیون ریالی وبه دانشجو پژوهشگر برتر، هدیه 15 میلیون ریالی اهدا شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان