طلای سرخ زعفران در ثروتمند شدن من بسیار مؤثر بود

با توجه به خواص بالای محصول زعفران افراد زیادی خواهان آن می ‌باشند

زعفران سحرخیز

زعفران را می توان در مدت زمان طولانی نگهداری نمود بدون اینکه ویژگیهای اصلی خود را از دست دهد. عطر و طعم بسیار خوب زعفران سحرخیز موجب گردیده است که در تهیه نوشیدنیها و همچنین کیکها و شیرینیها به کار گرفته شود.

زعفران دارای انواع متفاوتی می باشد که از انواع آن زعفران سرگل می باشد این نوع زعفران از انواع زعفرانهای شناخته شده است و کیفیت بالایی دارد. حجم انبوهی از از این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد که کشور های مختلف صادر می شود و موجب کسب در آمد وسود فراوان می شود.

طلای سرخ زعفران در ثروتمند شدن من بسیار مؤثر بود

زعفران گلستان

زعفران گلستان یکی از شناخته شده ترین برندهای زعفران می باشد به طور کلی می توان گفت برای این که عطر، بو و اسانس زعفران از بین نرود در نگهداری آن باید دقت فراوانی به خرج دهید، چون اگر زعفران عطر، رنگ و بوی خود را از دست بدهد، ارزش غذایی آن هم کاهش پیدا می کند. لذا دقت فراوانی باید در نگهداری زعفران به خرج دهید.

برای نگهداری زعفران باید آن را در محیطی خنک، تاریک و کاملا خشک قرار دهید و به هیچ عنوان زعفران را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، چون باعث می شود رنگ زعفران کاهش پیدا کند، که این به نوبه خودش موجب پایین آمدن کیفیت زعفران می شود و عطر و بوی بی نظیر آن را از بین می برد. حدود 20 درجه سانتی گراد، دمای مطلوبی برای نگهداری زعفران می باشد و کمتر از 40 درصد رطوبت هوا باید باشد‌.

طلای سرخ زعفران در ثروتمند شدن من بسیار مؤثر بود

زعفران ایرانی

چون کیفیت زعفران ایرانی خیلی خوب است قیمت تمام شده‌اش که در بازارهای دیگر فروخته می ‌شود خیلی بیشتر از قیمت تمام شده ای است که در بازار ایران به فروش می رسد.

ایران و تاثیر قیمت بازار در ایران تصمیم گیرنده قیمت بازار زعفران جهانی است. ما در ایران هستیم که تصمیم می گیریم قیمت بازار جهانی زعفران چقدر باشد. اگر ما زعفران را نفروشیم بازار جهانی مجبور می‌شود که با قیمت ‌زعفران ما کنار بیاید. یعنی اگر الان زعفران کارهای ما بگویند که ما می‌خواهیم آن را به دو برابر قیمت بفروشیم، اسپانیا هم قیمت ‌زعفرانش را دو برابر می‌کند و بازار جهانی مجبور است که با قیمت ما کنار بیاید. چون 70 درصد بازار زعفران سهم ایران است.

طلای سرخ زعفران در ثروتمند شدن من بسیار مؤثر بود

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان