کشنده FAW برای اشخاص حقیقی و حقوقی در بورس کالا عرضه می‌شود

کشنده FAW CA۴۱۸۰ روز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده تولید سیبا موتور در گروه بهمن، ۱۷ /۱۱/ ۱۴۰۱ است.

کشنده FAW برای اشخاص حقیقی و حقوقی در بورس کالا عرضه می‌شود

خریداران برای انجام این معاملات باید کد بورسی داشته باشند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است. لذا توصیه می‌شود خریداران چند روز کاری را برای این امور اختصاص دهند. در این معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز به خرید و اعلام قیمت هستند. به همین ترتیب اشخاص حقیقی تنها مجاز به خرید یک دستگاه و اشخاص حقوقی امکان خرید حداکثر 5 دستگاه کشنده را دارند. آخرین عرضه بورسی این کشنده در مهر 1401 انجام گرفت که با استقبال خریداران مواجه شد.
گروه بهمن از سال 1395 با هدف پوشش نیازهای بازار حمل و نقل با رویکرد تولید وسائل نقلیه سبک از جمله موتور سیکلت و انواع خودروهای سواری تا خودروهای تجاری سبک و سنگین در قالب شرکت‌های بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، اسنا و ایران دوچرخ نقش موثری در صنعت خودرو به ویژه در بخش خودروهای کار و تجاری داشته باشد.
سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و نماینده انحصاری FAW در ایران است. این شرکت در شهر تبریز واقع گردیده است. وزارت صنعت، معدن و تجارت این شرکت را از نظر ارائه خدمات فروش و پس از فروش حائز رتبه برتر ارزیابی کرده است.

کشنده FAW برای اشخاص حقیقی و حقوقی در بورس کالا عرضه می‌شود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان