بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار هرمزگان افتتاح شد

بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در هرمزگان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با هدف ارائه دستاوردهای یک ساله پژوهش و فناوری استان و بسترسازی در جهت توسعه فناوری و ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان فناوری و واحدهای مصرف‌ کننده در قالب ۵۰ غرفه برگزار گردید.

بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار هرمزگان افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین، در اولین روز از شروع نمایشگاه دکتر عبادی زاده نماینده ولی‌ فقیه در استان، دکتر کامرانی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان، دکتر مرادی و دکتر آشوری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، دکتر رنجبر مدیرکل هواشناسی استان، رؤسای دانشگاه‌ های استان و جمعی از پژوهشگران و مدیران شرکت های دانش بنیان مستقر در استان ضمن بازدید از غرفه شرکت تولید نیروی برق استان با توانمندی ها و دستاوردهای این شرکت در زمینه کارهای پژوهشی، فناوری و همچنین ساخت داخل تجهیزات نیروگاهی آشنا شدند.

رضا مهرانی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان توضیحاتی‌ درخصوص توانمندی های فنی و پژوهشی این شرکت و همچنین تجهیزات ساخته شده برای نیروگاه های استان ارائه نمودند. ضمنا با عنایت به بستر ایجاد در این نمایشگاه مقرر گردید جلساتی فی ما بین کارشناسان شرکت تولید نیروی برق استان و شرکت های دانش بنیان های مستقر در پارک علم و فناوری استان برگزار گردد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان