تحقق اشتغال ۵۰درصدی مددجویان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: از ابتدای سال برنامه اشتغال ۵۰درصدی مددجویان هدف‌گذاری شده که امیدواریم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه حوزه صنعت و تولید هدف‌گذاری مورد نظر محقق شود.

تحقق اشتغال 50درصدی مددجویان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان قزوین در نشست انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین، اظهارکرد: توانمندسازی زندانیان و خانواده آن‌ها یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های دستگاه قضایی است و باید با ایجاد اشتغال برای آن‌ها از حیث مسائل معیشتی و اقتصادی ارتقاء یابند.

او افزود: استان قزوین از قطب‌های صنعتی کشور به شمار می‌آید و باید از این ظرفیت بالقوه استان برای ایجاد زمینه اشتغال برای مددجویان و خانواده آن‌ها به خوبی استفاده کرد و بحمدالله حوزه صنعت و تولید استان در این خصوص پای کار هستند و اقدامات خوبی برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

رجبی گفت: از ابتدای سال برنامه اشتغال 50درصدی مددجویان هدف‌گذاری شد و اقدامات خوبی نیز در این خصوص به اجرا درآمد و امیدواریم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه حوزه صنعت و تولید هدف‌گذاری مورد نظر محقق شود و بدون شک تا حصول نتیجه تلاش می‌کنیم.

این مقام قضایی استان ادامه داد: کار در زندان در بعضی موارد حتی می‌تواند تامین‌کننده هزینه خانواده‌های زندانیان باشد و مددجویانی که به هر دلیل خواسته و ناخواسته در زندان گرفتار می‌شوند، می‌توانند با اشتغال کمک کار خانواده باشند و آن‌ها را از بسیاری از جرائم و آسیب‌ها مصون دارند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: یقیناً عدم مهارت زمینه‌ بیکاری و ارتکاب جرم و بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند و به همین دلیل مسئله حرفه‌آموزی در این سال‌ها به جد مورد توجه انجمن حمایت از زندان‌ها قرار گرفته و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هر روز بر تعداد کسانی که جذب کارگاه‌ها می‌شوند و حرفه ای را فرا می‌گیرند، بیشتر شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان