آخرین وضعیت پروازها از فرودگاه امام و مهرآباد

سخنگوی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: شرایط جوی مانع از انجام پروازها نشده است.

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، جواد صالحی گفت: در زمان حاضر مشکل دید به‌دلیل شرایط جوی در فرودگاه امام برای انجام پروازها وجود ندارد.

وی افزود: تیم برف‌روبی فرودگاه از دیشب آماده است که در صورت نیاز اقدام به اوره‌پاشی کند، اما از آنجا که هنوز دما به زیر صفر درجه نرسیده است اوره‌پاشی نیز صورت نگرفته است.

گرچه شرایط جوی پروازهای خارجی را به تاخیر نینداخته است اما طبق پیگیری های خبرنگار همشهری آنلاین از فرودگاه مهرآباد، پروازهای داخلی زیادی از صبح به دلیل شرایط بد جوی مبدا یا مقصد همچنین نقص فنی تاخیر داشته اند و مسافران زیادی در فرودگاه سرگردان شدند.

به عنوان مثال مسافران پرواز شماره 5677 هواپیمایی آتا در مسیر تهران- ارومیه امروز صبح بعد از 5 ساعت تاخیر سوار هواپیما شدند. هواپیمایی آتا قرار بود ساعت 5 و 45 دقیقه صبح از ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد به سمت ارومیه پرواز داشته باشد اما به دلیل نقض فنی مسافران 5 ساعت در فرودگاه را سرگردان شدند این پرواز ساعت ساعت 11 و 40 دقیقه بعد از رفع نقص فنی تهران را به مقصد ارومیه ترک کرد. پرواز تهران- کیش و تهران- اردبیل هم امروز با تاخیر در پرواز مواجه شدند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان