افزایش ظرفیت اقامتی جزیره با بهره برداری از هتل ۵ ستاره آسمان رویال کیش

هتل ۵ ستاره آسمان رویال کیش در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال به مرحله بهره برداری می رسد.

افزایش ظرفیت اقامتی جزیره با بهره برداری از هتل 5 ستاره آسمان رویال کیش

به گزارش خبرآنلاین از کیش : هتل 5 ستاره آسمان رویال کیش در 16 طبقه و دارای 305 اتاق، سوئیت و 750 تخت تا پایان امسال آماده میزبانی از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

کریم بیگی مدیرعامل شرکت مهراندیشان سپاهان کیش،گفت: سوئیت دیپلمات برای پذیرایی و اقامت شخصیت ها و مقام های کشوری با 280مترمربع مساحت که دارای دفتر کار، اتاق حراست می باشد با طراحی داخلی لوکس و مدرن ساخته شده است.

بیگی اظهار داشت: این هتل دارای 2 رستوران گردان عربی و بین المللی، تالار و سالن همایش که هر کدام با ظرفیت 500 نفر و سالن کنفرانس نیز با ظرفیت 50نفر پیش بینی شده است.

وی در ادامه بیان داشت " کافه، استخر روباز در طبقه چهارم، دو رستوران صبحانه خوری معمولی VIP، کافی شاپ در طبقه همکف و 11 واحد تجاری در لابی، استخر بزرگسالان، سالن های ماساژ آقایان و بانوان، حمام ترکی، سونا و مجموعه بدنسازی در طبقه زیرزمین، اتاق پزشک، مهدکودک، کارواش و 60 واحد پارکینگ" از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در این هتل است.

به گفته بیگی استفاده از معماری دوران صفوی به صورت مدرن و نمای سبک کلاسیک کار شده در این طرح از ویژگی های خاص هتل 5 ستاره آسمان رویال کیش محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت مهراندیشان سپاهان کیش، خاطر نشان کرد: هتل 5 ستاره آسمان رویال کیش در فضای داخلی لابی ستون های چوبی شبیه به عالی قاپوی اصفهان به ارتفاع 17 متر تعبیه شده است که هر یک از طبقات این هتل دارای سبک و معماری خاص و متفاوت بوده و آپارتمان های مسکونی برای اقامت های بلند مدت در این هتل پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است هتل 5 ستاره آسمان رویال کیش با 97درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد که فرصت های جدید شغلی برای 350 نفر به صورت مستقیم و برای 1000 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان