امداد رسانی به ۹۰ خودروی گرفتار در برف چالدران

فرماندار چالدران گفت: شب گذشته ۹۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در چالدران امداد رسانی شد.

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرماندار چالدران گفت: 90 دستگاه خودرو که شب گذشته در محور مواصلاتی چالدران به خوی به علت برف و کولاک در گردنه قوری گل گرفتار شده بودند با تلاش نیرو‌های امداد رسان نجات یافتند.

عبدالله نژاد افزود: 90 خودرو با 292 سرنشین در برف و کولاک دچار مشکل شده بودند با حضور دستگاه‌های امدادی از همان ساعات اولیه امداد رسانی انجام گرفت و همچنین به یک دستگاه وانت سایپا با 2 نفر سرنشین در جاده واژگون شده بود امداد رسانی شد.

افتخاری تکنسین فوریت‌های پزشکی 115 چالدران گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی جاده در کمترین زمان ممکن به روستای شهرک مخور مراجعه بلافاصله اقدامات اورژانسی انجام گرفت و مادر باردار گرفتار در برف و کولاک از خطر نجات یافت و بعد از تثبیت شرایط بالینی، با حال عمومی مناسب تحویل بیمارستان شهید بهشتی چالدران شد.

حسن زاده رئیس جمیعت هلال احمر چالدران گفت: در حال حاضر به خاطر بارش‌های اخیر 2 تیم در بخش آواجیق و 3 تیم در چالدران برای امداد رسانی به حادثه دیدگان در محور‌های مواصلاتی در آماده باش کامل هستند.

عبدالله نژاد فرماندار چالدران از رانندگان درخواست کرد: به علت ادامه شرایط جوی نامساعد از سفر‌های غیر ضروری به چالدران خودداری کنند و در صورت سفر به خودرو‌های خودرو به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی با شماره 112 تماس حاصل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان