پیش بینی عقبگرد قیمت سکه در نیمه آذر/ سکه بازان عقب نشینی می کنند؟

اقتصاد نیوز نوشت: عده ای از معامله گران با اشاره به ریزش قیمت اونس طلا از احتمال عقبگرد قیمت سکه در بازار امروز سخن گفتند.با این حال برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار صعودی شود شانس معامله گران کاهشی بازار سکه تضعیف خواهد شد.

پیش بینی عقبگرد قیمت سکه در نیمه آذر/ سکه بازان عقب نشینی می کنند؟

بازار سکه روز گذشته با استقبال خریداران سکه همراه بود. سکه بازان دیروز با قدرت از نیمه کانال 17 میلیون تومان عبور کردند. با تثبیت قیمت سکه در محدوده یاد شده هیجان معامله گران برای خرید بیشتر شد و فلز زرد رنگ داخلی تاسطح 17 میلیون و 699 هزار تومان بالا رفت. این قیمت در مقایسه با عصر یکشنبه تقریبا 300 هزار تومان صعود کرده بود.

قیمت طلا ریزش کرد
قیمت اونس طلا در معاملات عصر دیروز ریزش کرد.فلز گران بهای جهانی روز گذشته از مرز 1800 دلار عقب نشینی کرد و تا پله هفتم کانال1700 دلار پایین آمد. قیمت اونس طلا در زمان نوشتن این گزارش در محدوده 1774 دلار معامله شد که نسبت به روز قبل 21 دلار کاهش را نشان می دهد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر نرخ دلار
در شرایط فعلی عده ای از معامله گران معتقدند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز مسیر رشد را طی کند ممکن است سکه بار دیگر آرایش صعودی به خود بگیرد و به سمت مرز مقاومتی 17 میلیون و 800 هزار تومان حرکت کند. از نگاه این دسته از تحلیگران رسیدن قیمت سکه امامی به مرز یاد شده و باقی ماندن آن بالای مرز مذکور چراغ سبزی به کانال شکنی جدید در آینده خواهد بود.

از سوی دیگر به نظر می رسد افزایش قیمت سکه در بورس کالا انتظارات صعودی معامله گران سکه را تقویت کرده است.

سکه بازان عقب نشینی می کنند؟
با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به ریزش قیمت اونس طلا از احتمال عقبگرد قیمت سکه در بازار امروز سخن گفتند.

بیشتر بخوانید:

217 35

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان