پیش‌بینی هوای تهران تا پایان هفته؛ پایتخت سردتر می‌شود؟

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم سرما در تهران تا پایان هفته و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا از فردا (۱۶ آذر) خبر داد.

پیش‌بینی هوای تهران تا پایان هفته؛ پایتخت سردتر می‌شود؟

بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز تا فردا صبح (15 تا 16 آذر) آسمان نیمه‌ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده در ارتفاعات، بارش پراکنده برف و در بعضی ساعات مه و در شب به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

فردا(16 آذر) با خروج سامانه بارشی از استان به‌تدریج از مقدار ابرها کاسته و با توجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه در نقاط پرتردد شهری موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به علت ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی، هفته یخبندان در مناطق شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است و از امروز تا روز جمعه( 15 تا 18 آذر) روند افزایش بیشینه دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه دماوند با کمینه دمای 7- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان شهر تهران فردا (16 آذر) کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد ملایم و دربعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (17 آذر) صاف تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی هوای تهران تا پایان هفته؛ پایتخت سردتر می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

271 233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان