سارق ۲۰ کیلو زعفران دستگیر شد

سارق، زعفران‌های سرقت شده  را  بصورت بسته بندی  و در برند های مختلف به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 20 کیلوگرم زعفران سرگل به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق دستگیر شده است.  

به گزارش ایسنا؛ سردار ناصر فرشید، امروز چهارشنبه 16 آذر به رسانه‌های گروهی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر سرقت حدود 20 کیلو زعفران سرگل از مغازه‌های سطح شهرستان‌های بیرجند و قاین بلافاصله پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس اگاهی با بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات فنی و همچنین با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده از صحنه سرقت و پایش تصاویر دوربین های مداربسته موفق شدند سارق را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی در شهرستان قاین دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سارق دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت 20 کیلو زعفران از مغازه‌های سطح شهر به ارزش 5 میلیارد ریال اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارق، زعفران‌های سرقت شده  را  بصورت بسته بندی  و در برند های مختلف به فروش رسانده است.

فرشید با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و به مغازه‌دارها و مالکین توصیه کرد حتماً نسبت ‌به افزایش اقدامات حفاظتی و تأمینی مغازه خود اقدام کرده و حتی المقدور سعی کنند این مکان‌ها را با دوربین‌های مداربسته تحت پوشش قرار داده و تجهیز کنند.
 
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: چشمان تیزبین پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و افرادی که نیت‌های جرم در سر می‌پرورانند آسایش و امنیت مردم را خدشه دار سازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان