روز سرخ بازار رمزارز/ بیت‌کوین و اتریوم سطوح حمایتی را از دست دادند

اتریوم در نخستین روز هفته به زیر ۱۲۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا قیمت ها نزدیک به پایین ترین حد چند هفته ای معامله شدند.

روز سرخ بازار رمزارز/ بیت‌کوین و اتریوم سطوح حمایتی را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ریزش قیمت بیت‌کوین روز گذشته شدت بیشتری گرفت، زیرا به دنبال حسابرسی اثبات ذخایر بایننس همچنان عدم اطمینان در بازارها حاکم است؛ حسابرس مسئول بررسی، Mazars، تصمیم گرفت تا اوایل این هفته همه کار خود را با مشتریان ارزهای دیجیتال متوقف کند، که منجر به احیای احساسات نزولی شد.

بیشتر بخوانید:

اوپک دیگری در راه است؛ اندونزی به عربستانی تازه بدل خواهد شد؟

سیگنال واردات خودرو به بازار ارز/ قرار بود با بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال خودرو بیاورند

در نتیجه این خبر، BTC/USD برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد و برای شروع آخر هفته به پایین ترین سطح خود یعنی 16584.70 دلار رسید.

روز سرخ بازار رمزارز/ بیت‌کوین و اتریوم سطوح حمایتی را از دست دادند

با نگاهی به نمودار، بیت کوین به زیر نقطه حمایت کلیدی 16700 دلار سقوط کرد و به پایین ترین حد خود از 30 نوامبر در این روند رسید؛ با اینوجود قیمت‌ها از آن زمان بازگشتند، زیرا شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) از کف 42.20 جهش کرد و در حال حاضر در 43.52 دنبال می‌شود.

اکنون به نظر می رسد این شاخص به سمت سقف 45.00 حرکت می کند که در صورت رسیدن به آن، بیت کوین دوباره به مرز 17000 دلار می رسد.

اتریوم امروز چه روندی را پیش گرفت؟

اتریوم (ETH) نیز در جلسه معاملاتی روز گذشته قرمز باقی ماند، زیرا قیمت ها به زیر مرز 1200 دلار رسید و به دنبال بالاترین قیمت 1278.16 دلار در روز جمعه، ETH/USD به پایین ترین حد روزانه 1162.18 دلار در اوایل روز سقوط کرد.

مانند BTC، کاهش روز گذشته باعث می‌شود که ETH همچنان به پایین‌ترین حد پنج هفته‌ای (1150 دلار) معامله شود و RSI نیز نزدیک به کف چند هفته‌ای است.

روز سرخ بازار رمزارز/ بیت‌کوین و اتریوم سطوح حمایتی را از دست دادند

همانطور که از نمودار مشخص است، شاخص از کف 40.20 جهش کرده است و در حال حاضر در سطح 41.11 قرار دارد. علاوه بر این، میانگین متحرک 10 روزه (قرمز) به تلاقی نزولی با همتای 25 روزه (آبی) خود نزدیک شده است.

اگر این کراس اوور شکل بگیرد، می‌توانیم شاهد سقوط اتریوم به کف بلندمدت 1085 دلار باشیم.

منبع: بیت‌کوین‌نیوز

223227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان