بازار ارزهای دیجیتال تا ۲ سال دیگر سرد باقی می ماند

اقتصادنیوز نوشت : امروز ارزش بیت کوین و اتریوم حدودا نیم درصد رشد داشت. اما همچنان نوسانات اکثر رمز ارزها محدود است و قیمت ها تغییرات خاصی ندارند.

بازار ارزهای دیجیتال تا 2 سال دیگر سرد باقی می ماند

امروز هم یکی از آن روزهای کم نوسان بازار ارزهای دیجیتال است. بیت کوین امروز حدودا نیم درصد نسبت به دیروز رشد کرده و هم اکنون در قیمت حدود 16600 دلار معامله می شود.

بازدهی هفتگی بیت کوین در حال حاضر منفی 1.5 درصد است. در مقیاس ماهانه نیز این ارز 3 درصد افت را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار 318 میلیارد دلار، طی 24 ساعت گذشته تنها 14 میلیارد دلار معامله شده که در مقایسه با میانگین ارزش معاملات طی یکی دو ماه گذشته، رقم کوچک تری است.

امروز به دلیل تعطیلات در بازارهای جهانی و همبستگی بازار کریپتو با سهام کشورها به خصوص آمریکا، نوسانات در بازار رمز ارزها کم بوده و به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند در چنین شرایطی معامله گران دست به معامله نزنند.

نکته مهمی که اخیرا درباره بیت کوین مطرح شده این بوده که دیوید مارکوس، از طرفداران بیت کوین و مدیرعامل و بنیان گذار مجموعه لایت اسپارک، گفته که بازار نزولی ارزهای دیجیتال احتمالا در سال 2023 و حتی 2024 نیز به پایان نمی رسد. به نظر این کارشناس، چند سال طول می کشد تا بازار از وضعیت فعلی خارج شود.

ارزش معاملات اتریوم دوباره سقوط کرد

اتریوم هم امروز مثبت است و با رشد نیم درصدی، در حدود قیمت 1200 دلار معامله می شود. البته قیمت چند دلار پایین تر از 1200 دلار است و عملا می توان گفت که خریداران و فروشندگان برای هدایت قیمت به کانال بالاتر و پایین تر، همچنان در حال زورآزمایی هستند.

اتریوم طی شبانه روز گذشته تنها 3.4 میلیارد دلار معامله شده که رقم بسیار پایینی برای معاملات بزرگ ترین آلت کوین بازار محسوب می شود. ارزش بازار اتریوم نیز 146 میلیارد دلار است.

رشد 8 درصدی سولانا

امروز اکثر آلت کوین ها مثبت هستند. اما نوسان قیمت آن ها به جز چند مورد خاص، محدود است. بیشترین رشد امروز را سولانا دارد که 8 درصد افزایش قیمت داشته. الگوراند هم 6 درصد رشد کرده و بازدهی خوبی به خریداران دیروز داده است. تون کوین و OKB هم رشد 5 درصدی داشته اند. دوج کوین نماد مثبت 3 درصدی امروز است و مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 3 درصد داشته اند.

در میان نمادهای منفی، هدرا با افت 2 درصدی و آوی و کرونوس با افت 1.5 درصدی، بیشترین افت قیمت را دارند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از یک درصد داشته اند.

ارزش بازار به 796 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 6 دهم درصدی به 796 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 8 درصد کاهش یافته و طی شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 1.5 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم عدد 22 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

بیشتر بخوانید:

46220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان