کعبی: هر کسی بی‌احترامی کند طرفش من هستم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز به شمار پرتعداد افرادی پیوست که پس از پایان دیدار جنجالی فولاد آره‌نا با عصبانیت مواضع‌اش را مطرح کرد.

کعبی: هر کسی بی‌احترامی کند طرفش من هستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین کعبی مربی فولاد خوزستان در پایان دیدار برابر پرسپولیس که با برتری یک بر صفر قرمزپوشان اهوازی تمام شد، اینطور حرف‌هایش را در واکنش به اتفاقات بازی و اعتراض مربیان پرسپولیس به نمایش تیم میزبان و عملکرد داوری آغاز کرد: «اول از هر چیزی این برد را به هواداران خوب، متعصب و واقعی فولاد خوزستان تبریک می‌گویم.»
او ادامه داد: «ما الان بابت سه امتیازی که گرفتیم خوشحال هستیم. حرف و حدیث هم در این فوتبال زیاد است. بی‌احترامی‌ای که از آقا یحیی و همکارانش بعد از پایان بازی شنیدم را من اصلا انتظار نداشتم. اولین نفری بودم که به زمین پریدم و داشتم جدا می‌کردم. »
بازیکن سابق پرسپولیس سپس با اشاره به اعتراض تیم حریف درباره وارد شدن یک توپ به زمین مسابقه در ثانیه‌های پایانی بازی اضافه کرد: «آن لحظه زوم کنند ببیند توپ از کجا به وسط زمین آمده؟! ما الان چهار سال است که در فولاد هستیم و اگر با فوتبال کثیف نتیجه می‌گیریم، دو سال قهرمان شدیم، دو سال قهرمان سهمیه آسیایی گرفتیم. ما قاچاقی اینجا کار نمی‌کنیم. من خودم خوزستانی هستم.»
بخش بعدی صحبت‌های کعبی مطرح کردن سوالی درباره عدم حضور هواداران بود که پرسپولیسی‌ها نیز به آن اشاره کرده بودند: «چرا بازی امروز باید بدون تماشاگر باشد؟ مگر مردم خوزستان چه گناهی کرده‌اند؟! پرسپولیس و استقلال بیایند اینجا و هر جور خواستند ما را ببرند و بروند؟! نه اینجا از این خبرها نیست. من می‌خواهم خراب و بدنام بشوم. خب بگذارید خراب و بدنام بشوم با این مصاحبه. حسین کعبی در این فوتبال بدنام است و بگذارید بیشتر بدنام بشوم.»
مدافع راست سابق تیم ملی ادامه داد: «اگر فردا جواد نکونام شخصا من را اخراج کند، برای آدم‌هایی که اینجا پرسپولیس و استقلال را تشویق می‌کنند واقعا متاسف هستم. به خصوص آدم‌هایی که خوزستانی هستند. ما خوزستانی هستیم و باید پشت هم باشیم. این تیم متعلق به مردم است. آن آدم‌هایی که درباره فولاد حرف می‌زنند، حالا به مربیان و بازیکنانشان احترام می‌گذارم ولی به فوتبال و بازیکنان فولاد هم باید برای این بازی احترام گذاشت. من به عنوان مربی فولاد دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم؛ به خاطر غیرت و معرفتی که گذاشتند. اگر می‌خواهند شیک در زمین بایستیم و بیایند ما را ببرند، هر وقت گفتند اینکار را می‌کنیم. آقا فوتبال است و ما فوتبال بازی کردیم و بازی را بردیم. همه به فولاد احترام گذاشتند.»
کعبی در بخش پایانی حرف‌هایش اینطور به ماجراهای بازی و دفاع از تیمش پرداخت: «ولی به هیچ بنی بشری اجازه نمی‌دهیم نه به مربی، نه به بازیکن و نه به هوادارِ فولاد بی‌احترامی بشود. هر کسی می‌خواهد بی‌احترامی کند طرفش من هستم. به باشگاه هم کاری ندارم. اصلا فردا باشگاه حکم بزند و من را اخراج کند. به هیچ بنی بشری اجازه بی‌احترامی به بازیکنان و مربیانمان نمی‌دهیم. صحبتم با آن آدم‌‎هایی است که به راهرو می‌آیند و هر وقت استقلال و پرسپولیس می‌آیند دیده می‌شوند. واقعا برای برخی‌ها متاسفم. آقا این چه فوتبالیه؟!»

بیشتر بخوانید:

258254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان