حزب نسل نو در استان البرز آغاز به کار کرد

طی یک نشست هم‌اندیشی و معرفی اعضای حزب «نسل نو» در استان البرز این حزب به طور رسمی وارد کارازار سیاسی شد.

حزب نسل نو در استان البرز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ اولین جلسه هم‌اندیشی «نسل نو» در استان البرز با حضور «مهدی اقراریان» دبیر کشوری این حزب و جمعی از اعضای استانی آن در سالن گفت‌وگوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

دکتر «مهدی اقراریان»، دبیر کشوری حزب «نسل نو» در سفر یکروزه به استان البرز یکی از مهمترین دغدغه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور را گره‌گشایی از مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: گرچه نام شورای ائتلاف بیشتر در ایام انتخابات شنیده می‌شود ولی آن چیزی که مردم به آن نیاز دارند استفاده از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و مسائل مردم است. به همین دلیل جلساتی در استان‌های مختلف با محوریت شورای ائتلاف با اتاق‌های بازرگانی، بخش خصوصی، اصناف و ... در جهت حل و فصل مشکلات آنها با نهادهای دولتی برگزار شده است.

«نسل نو» پژواک صدای مطالبات مردم است

وی با بیان اینکه نسل نو امتداد حزب جمهوری اسلامی است و خود را زیر مجموعه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی می‌داند، گفت: این حزب برای شکل‌گیری و مشارکت بیش از پیش نسل جوان و بانوان در اداره امور کشور بعد از بیانیه گام دوم به وجود آمده است. چرا که در شرایط کنونی جامعه اصلی‌ترین مسئله امروز که باید به آن توجه ویژه شود حضور، مشارکت و مداخله موثر مردم در حل مسائل کشور است.

اقرایان گفت: این که مردم طبق تقویم انتخاباتی کشور هر چند سال یکبار در انتخابات شرکت کنند کافی نیست و اصلا به معنای مصداق مشارکت فعال نمی‌باشد؛ بلکه ما بدنبال نظارت جدی مردم بر نحوه کار منتخبین هستیم که این امر به تنهایی امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل است که احزاب به عنوان حلقه‌های واسط و میانی می‌توانند پژواک صدای مطالبات مردم باشند. لذا، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و احزاب زیر مجموعه آن مهمترین کار ویژه خود را پژواک صدا و مطالبات مردم می‌دانند.

« نسل نو» برای چه آمده است؟

وی با بیان اینکه نسل نو برای کمک آماده است، گفت این کلید واژه علاوه بر معنای ظاهری و عام آن مخفف سه کلمه کشورداری مردم‌مدارانه کارآمد است که تلاش دارد با شناخت ظرفیت‌ها و بروز استعدادها به حل مشکلات مردم بپردازد.

وی ادامه داد: ما ضمن احترام به پیشکسوتان و بزرگان تلاش داریم دایره مفهوم انقلابی‌گری را در جامعه توسعه دهیم، سلیقه‌ها و نگاه‌ها و حتی پوشش‌های مختلف در نسل نو حتماً جایگاه دارند. همانطور که مجموعه شورای ائتلاف نیز دارای تنوع لازم برای بسترسازی و زمینه‌سازی حضور مردم و مشارکت موثر آنها در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی می‌باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه مرسوم است ارتباط با افراد را از نقاط افتراق آغاز کنیم ولی ما در نسل نو نقطه آغاز و حرکت را با جوانان و از نقطه اشتراک آغاز خواهیم کرد و مهم‌ترین نقطه اشتراک همه ما وطن است.

حزب «نسل نو» در استان البرز آغاز به کار کرد

«نسل نو» برگرفته از اندیشه مقام معظم رهبری در امید به نسل جوان انقلابی است

در این نشست «سید حمید میران» نیز به عنوان دبیر حزب نسل نو در استان البرز طی سخنانی به معرفی اجمالی نسل نو و تبیین اهداف و رویکرد این حزب نوپا پرداخت.

وی با بیان اینکه نام این حزب برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری و نگاه امیدوارانه ایشان به نسل سوم انقلاب است، اهداف مهم تشکیل این حزب را گام برداشتن به سوی آینده با اتکا به نیروی جوان و انقلابی در انجام جهاد تبیین، مدیریت جهادی و پیگیری مطالبات جوانان عنوان کرد.

ثبات امنیت، تقویت حاکمیت توحیدی، تلاش در جهت هموارسازی همه جانبه پیشرفت، تاکید بر رویکرد سه گانه عزت، حکمت و مصلحت و تلاش در جهت استفاده از ظرفیت جوانان نسل انقلاب از دیگر اهداف این حزب بود که وی به آنها اشاره کرد.

«میران» ضمن ارائه تاریخچه‌ای از تشکیل این حزب گفت: این حزب در آبان ماه 1400 زیر نظر وزارت کشور و با برگزاری یک انتخابات منسجم و هدفمند تشکیل و30 نفر از بزرگان شایسته برای شورای مرکزی نسل نو انتخاب شدند که پس از انتخاب شورای مرکزی، دبیران استان‌ها، معاونت‌های مختلف و حتی نمایندگان دهیاری‌ها انتخاب و معرفی شدند.

در پایان این نشست که به عطر حضور پدر شهید «روح الله عجمیان» مزین شده بود، احکام اعضا به آنان اهدا شد تا دفتر حزب نسل نو به طور رسمی کار خود را در البرز آغاز کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان