زندگی شاهانه و امنیتی رونالدو در ریاض

خبرورزشی نوشت: حضور کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی در عربستان‌سعودی خبرساز بوده و حالا جزئیات اقامت بازیکن نامدار النصر بازتاب فراوانی دارد.

زندگی شاهانه و امنیتی رونالدو در ریاض

طبق گزارش‌های منتشر شده و ادعای نشریه «سان»، همراهان کریستیانو رونالدو ماهیانه 250 هزار پوند برای اقامت در هتل «Four Season» یا همان «چهار فصل» ریاض در عربستان سعودی پرداخت می‌کنند.

فوق‌ستاره 37 ساله پرتغالی ماه گذشته بعد از جدایی سخت از منچستریونایتد قراردادی 173 میلیون پوندی (200 میلیون دلار) در سال با باشگاه خاورمیانه‌ای النصر امضا کرد.

یک چهارم میلیون پوند!

در حالی که او برای اقامت دائم در عربستان سعودی جست‌وجو می‌کند، او و همه افرادی که با آن‌ها وارد این کشور شده‌اند در هتل مجلل چهار فصل واقع در مرکز این کشور پادشاهی اقامت دارند. بنا بر ادعای سایت «Tatler» تیم رونالدو در مجموع 17 سوئیت را در این ساختمان اشغال کرده است که این قیمت چشمگیری را به هزینه‌هایش اضافه می‌کند؛ یک چهارم میلیون پوند در ماه!

گفته می‌شود خانواده رونالدو شامل شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگس و 5 فرزند او در سوئیت پادشاهی اقامت دارند که فضایی دو طبقه شامل یک اتاق نشیمن، دفتر خصوصی، اتاق غذاخوری و اتاق رسانه را در خودش جا داده. همچنین دارای وان حمام مرمری با منظره ریاض است، در حالی که فروشگاه‌های طراحان معروفی مثل «گوچی» و «لوئی ویتون» هم در داخل برج قرار دارد.

هتل چهار فصل ریاض عربستان سعودی

هتل محل اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی

هتل محل اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی

روایتی از هتل و حضور رونالدو

«دی‌جی مد جی» یک هنرمند محلی درباره چهار فصل می‌گوید: «از نظر ساختاری شگفت‌انگیز است. خیلی بزرگ است و مثل یک شهر به تنهایی می‌ماند. خیلی شیک است. هتل چهار فصل ریاض خیلی خوب است، اما هیچ شباهتی به بهترین چهار فصل دُبی ندارد.»

زمانی که رونالدو و همراهانش به یک رستوران ژاپنی به نام میازو مراجعه کردند، لامبورگینی‌ها، فراری‌ها و رولزرویس‌ها همگی بیرون آمدند. سپس دو مأمور امنیتی منطقه را بررسی کردند، قبل از این که رونالدو تیم مدیریتی‌اش به سوی 3 یا 4 میز رستوران اسکورت شوند. دی‌جی مد جی با یادآوری لحظه‌ای که متوجه رونالدو شد، گفت: «از لحظه‌ای که او آمد تا زمانی که او رفت به معنای واقعی کلمه در شوک بودیم. او حدود دو ساعت آنجا ماند و من حتی نمی‌توانستم نگاهش کنم. اگرچه واقعاً خوب بود و موسیقی را دوست داشت. کریستیانو روی صندلی‌اش می‌رقصید و دست‌هایش را بالا می‌برد و دستمال را به اطراف تکان می‌داد. او چند لبخند به ما زد و همین باعث شد یخ بین‌مان شکسته شود. وقتی داشت می‌رفت در محل قرار گرفتن دی‌جی به ما نگاه کرد و برگشت و دست ما را فشرد؛ می‌دانید مثل یک دست دادن مردانه و با در آغوش گرفتن بود. بسیار خوشحال بودم و شگفت‌زده شدم که او چقدر خوب و متواضع است. گفت که موسیقی ما شگفت‌انگیز است و قطعاً به اینجا برمی‌گردد.»

جورجینا رودریگس و فرزندان کریستیانو رونالدو

برتری رونالدو نسبت به مسی

در همین حال، پیرز مورگان که مصاحبه انفجاری‌اش با رونالدو جرقه فسخ قرارداد ستاره پرتغالی در اولدترافورد را زد، اصرار دارد که او از زندگی جدیدش در عربستان لذت می‌برد. مورگان در پاسخ به این سؤال که «آیا رونالدو خوشحال است یا خیر» گفت: «قطعاً. من چند مرتبه با او پیام رد و دبل کردم و او کاملاً آنجا را دوست دارد؛ چه در داخل و چه در خارج زمین.»

مورگان همچنین گفت: «به لطف مصاحبه ما، رونالدو بزرگ‌ترین قرارداد نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال را امضا کرد و اکنون در 37 سالگی پردرآمدترین ورزشکار جهان است. او همچنین همان کاری را انجام می‌دهد که در طول دوران حرفه‌ای‌اش انجام داده است. این برای من برتری او نسبت به لیونل مسی است؛ این که خودش را در یک کشور جدید و لیگ جدید به چالش می‌کشد. به‌خصوص در زمانی که فوتبال در خاورمیانه واقعاً در حال پیشرفت است. همانطور که در جام‌جهانی قطر دیدیم مراکش به نیمه‌نهایی رسید و عربستان‌سعودی قهرمان جام‌جهانی یعنی آرژانتینِ مسی را شکست داد.»

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان