ستاره پرسپولیس چرا تعویض شد؟

خبرورزشی نوشت: تعویض دانیال اسماعیلی فر یکی از تصمیمات عجیب یحیی گل محمدی در بازی با فولاد بود.

ستاره پرسپولیس چرا تعویض شد؟

با توجه به غیبت همزمان سعید صادقی و مهدی ترابی در بازی مقابل ذوب آهن، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از وحدت هنانوف که در چند بازی گذشته پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، در پست دفاع راست استفاده کند و دانیال اسماعیلی فر را که توانایی بازی در خطوط جلوتر را هم دارد را در سمت راست خط میانی به کار گیرد. در بازی فولاد ترابی به ترکیب پرسپولیس برگشت ولی صادقی نتوانست به این دیدار برسد.

با این حال گل محمدی تصمیم گرفت هنانوف که در بازی قبلی هم خوب کار کرده بود را نیمکت نشین کند و دوباره از دانیال در سمت راست خط دفاعی استفاده کند. اسماعیلی فر که در تابستان به پرسپولیس اضافه شد، یکی از خوب‌های تیمش در این فصل بود و تا اینجای کار آمار 2 گل زده و 5 پاس گل را از خودش به ثبت رساند. پرسپولیس در اهواز روز خوبی نداشت و مقابل فولاد مغلوب شد. در این بازی اکثر بازیکنان پرسپولیس روز خوبی نداشتند و آن کیفیت همیشگی خود را نشان ندادند. یکی از کسانی که اصلا در حد و اندازه‌های خودش نبود و توپ‌های زیادی را لو داد، دانیال اسماعیلی فر بود.

یحیی که از عملکرد دانیال اصلا راضی نبود، تصمیم گرفت دست به تعویض عجیبی بزند و علیرضا بابایی جوان را به جای اسماعیلی فر در نیمه دوم به بازی بفرستد. تعویض عجیبی که البته جواب نداد ولی یحیی تصمیم گرفت در یک بازی سخت و دشوار مقابل فولاد به بازیکنی بازی دهد که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌2رفت.

علیرضا بابایی بازیکن امیدهای پرسپولیس که در مدت اخیر در تمرینات بزرگسالان حاضر شده بود با نظر سرمربی این تیم در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا می‌کند و با تیم اصلی پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

علیرضا بابایی که در پست دفاع راست بازی می‌کند در جریان بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن برای اولین بار روی نیمکت سرخ‌پوشان نشست و در بازی مقابل فولاد هم موفق شد برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری به میدان برود.

251251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان