روش درمان سینوزیت با سرکه سیب

یکی از راه های معالجه طبیعی سینوس ها درمان سینوزیت با سرکه سیب می باشد که سینوس ها را تمیز می کند و میکروب های عامل را نابود می کند.

روش درمان سینوزیت با سرکه سیب

عفونت سینوسی التهاب بافت و غشا می باشد که علائمی مانند تب، سردرد و مخاط غلیظ و درد صورت را به دنبال دارد. ما در این مطلب در مورد درمان سینوزیت با سرکه سیب صحبت می کنیم.

معرفی درمان سینوزیت با سرکه سیب

راه های درمان سینوزیت با سرکه سیب

با این وجود درمان طبیعی و تاثیرگذار برای سینوزیت وجود دارد که سینوس ها را تمیز میکند و میکروب هایی که موجب به وجود آمدن این مشکل می شوند را نابود می‌کند. سینوزیت مزمن اگر معالجه نشود تا سه ماه هم طول می‌کشد. در اغلب موارد عفونت سینوزیت توسط باکتری ها و ویروس ها در فضای خالی میان گونه ها، میان چشمها و پیشانی به وجود می آید.

سرکه سفید یکی از قویترین داروهای طبیعی سرشار از اسید مالیک، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی و ویتامین ها است. سرکه سیب در بدن به پاتوژن ها متصل می‌شود بنابراین بدن به آسانی می تواند آنها را نابود کند. برای استفاده از فواید سرکه سیب باید اطمینان پیدا کنید که سرکه سیب 100 درصد طبیعی و بدون هیچگونه افزودنی هست. مصرف خوراکی سرکه سیب راه های هوایی را پاکسازی می کند و موکوس ها را تجزیه کرد و خاصیت قدرتمند ضد باکتری آن باکتری ها را از بین می‌برد.

سرکه سیب از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می‌کند و مواد مغذی زیادی را به بدن وارد می کند. مصرف روزانه دو قاشق غذاخوری سرکه سیب باعث تعادل در ph بدن می شود و موجب جلوگیری از حمله میکروب ها می‌شود. افزون بر این فلفل کاین به علت وجود ماده فعال کپسایسین در تسکین درد و معالجه احتقان تأثیرگذار است.

استفاده از این ادویه موجب باز شدن رگهای خونی و قطع شدن مخاط می شود. التهاب را بهتر می‌کند، گردش خون را بیشتر کرده، درد را تسکین می دهد و علائم سینوزیت را معالجه می نماید.

آشنایی با معالجه سینوزیت با سرکه سیب

2 قاشق غذاخوری سرکه سیب اندکی فلفل کاین یک قاشق چایخوری عسل و یک عدد لیموترش را به یک لیوان آب گرم افزوده و بنوشید. برای سریعتر شدن روند درمان می توان این نوشیدنی را دو بار در روز استفاده کنید. اثر تسکین دهنده آن بلافاصله احساس می‌شود اما برای درمان کامل سینوزیت باعث طی چند روز به صورت منظم از آن استفاده کنید. بخور سرکه سیب به مداوای مناسب برای کسانی است که از عفونت سینوسی عذاب می کشند.

خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی سرکه سیب موجب نابودی عفونت سینوس ها می شود. نصف لیوان آب را با نصف لیوان سرکه سیب ترکیب کنید روی حرارت قرار دهید تا شروع به بخار کردن کند حوله ای را روی سر خود بگذارید و روی بخار نفس بکشید. این شیوه را چند روز تکرار کنید تا علائم عفونت سینوسی به طور کامل معالجه شود.

شستشوی سینوس ها با سرکه سیب

این شیوه این شیوه به تمیز شدن حفره های سینوسی کمک زیادی می‌کند با توجه به خواص ضد قارچ و باکتری و ضد التهابی سرکه سیب این شیوه می‌تواند بهترین راه معالجه برای عفونت سینوس باشد. 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک لیوان آب گرم ترکیب کنید. یک قاشق غذاخوری از این محلول را وارد سوراخ بینی کنید و از دهان بیرون دهید.

این کار را برای سوراخ دیگر بینی هم انجام دهید برای گرفتن نتیجه بهتر چند روز چهار یا پنج بار بینی را با این محلول شستشو دهید.

توضیح در مورد درمان سینوزیت با سرکه سیب

معالجه سینوزیت با اسپری سرکه سیب

این اسپری موجب تسکین مخاط بینی می شود. 645 قصر سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری آب مقطر ترکیب نموده و با اسپری داخل بینی بپاشید. از این شیوه درمانی حداقل به مدت 21 روز برای رهایی از عفونت سینوس و سینوزیت استفاده کنید.

درد و ناراحتی شما با این اسپری در عرض 24 ساعت نابود می شود. ترکیب سرکه سیب و عسل یک درمان شگفت انگیز برای سینوزیت می باشد. مواد ضد باکتری عسل موجب نابودی باکتریهای می شود که سبب عفونت سینوسی می‌شوند و التهاب گلو را کم می‌کنند. زمانی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند تا بتواند با عفونت مبارزه کند.

یک لیوان آب گرم را با دو قاشق غذاخوری سرکه سیب و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و روزانه 2 الی 3 بار برای نابودی عفونت سینوسی بنوشید برای اینکه به نتیجه بهتری دست پیدا کنید با این محلول قرقره کنید و سپس قورت دهید.

حال که این مطلب خاتمه یافت برای آشنایی با مطالب بیشتر در زمینه درمان خانگی و طب سنتی  نظیر درمان خانگی سینوزیت و درمان سینوزیت با پیاز  می توانید کلیک نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان