افتتاح ۳۱ طرح اشتغال زایی استان لرستان در دهه فجر

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:۳۱ طرح تعاونی استان با اشتغال‌زایی ۲۸۴ نفر در دهه‌فجر به بهره برداری می رسد.

افتتاح 31 طرح اشتغال زایی استان لرستان در دهه فجر

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی جهانی با اعلام این خبر : 31 طرح تعاونی با 574 عضو و اشتغال‌ زایی 284 نفر و حدود 55 میلیارد تومان سرمایه‌ گذاری اولیه در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن گرامی‌داشت دهه فجر در تشریح برنامه‌های اداره کار در این دهه، اظهار کرد: 14 کمیته در استان برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های دهه‌فجر تشکیل شده که برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی یکی از این کمیته‌ها بوده که مسئولیت آن بر عهده اداره کار است.
وی خاطرنشان کرد: 11 برنامه از سوی این اداره‌کل برای دهه فجر پیش‌بینی شده که آغاز این برنامه‌ها، به صدا درآوردن زنگ کارگری در یکی از واحدهای صنعتی به صورت نمادین( شرکت مرغ ماهان شهرستان چگنی)است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به غبارروبی گلزار شهدا در دهه فجر، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی جام شهید ابراهیم هادی، افتتاح مرکز کارآفرینی، افتتاح پایگاه مقاومت زاگرس پوش، برگزاری جشنواره امتنان از کارگران و تقدیر از کارفرمایان برتر از جمله برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.
جهانی، افتتاح 31 طرح تعاونی در سطح استان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان و تصریح کرد: این تعداد طرح با سرمایه‌گذاری اولیه 55 میلیارد تومانی برای 284 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
وی، دیدار جامعه کار و تلاش با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از کارگران میادین، برگزاری راه‌پیمایی خانواده‌های کارگری و کارفرمایی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر اعلام نمود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان