عکس ؛ طراحی عجیب و متفاوت سانتافه ۲۰۲۴

گجت‌نیوز نوشت: نخستین تصاویر از هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ با طراحی کاملا متفاوت منتشر شد. در ادامه با جزئیات طراحی هیوندای سانتافه جدید آشنا می‌شویم.

عکس ؛ طراحی عجیب و متفاوت سانتافه 2024

اخیرا تعدادی تصاویر جاسوسی به همراه رندرهای گرافیکی از سانتافه 2024 منتشر شد که جزئیات طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد. در طراحی این خودرو شاهد عناصر زاویه‌دار متعددی هستیم که آن را نسبت به مدل‌های فعلی کاملا متمایز می‌کند. هیوندای در تابستان سال 2023 از مدل جدید سانتافه رونمایی خواهد کرد.

جزئیات طراحی هیوندای سانتافه 2024

هیوندای سانتافه 2024

طبق رندرهای منتشر شده، در نمای جلوی سانتافه مدل 2024 شاهد چراغ‌های چهارگانه مربعی‌شکل هستیم که به آیونیک 5 شباهت زیادی دارد. ضربه‌گیرها و روکش‌های پلاستیکی در بخش پایینی بدنه یکی دیگر از جزئیات طراحی این شاسی بلند کره‌ای محسوب می‌شوند که طراحان آن را برای محافظت از بخش گلگیرها و درها در نظر گرفتند. در نمای عقب نیز شاهد ستون C با طراحی مستقیم و عمودی هستیم.

هیوندای سانتافه 2024

شرکت هیوندای نسخه فعلی سانتافه را با موتورهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی به بازار عرضه می‌کند و مشتریان در اروپا نیز می‌توانند برای آن پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی را سفارش دهند. در حال حاضر جزئیاتی از مشخصات فنی مدل 2024 شاسی بلند کره‌ای سانتافه منتشر نشده، اما ممکن است هیوندای برای این موتورها تغییراتی را در نظر بگیرد تا عملکرد آنها بهبود پیدا کند.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان