پروژه ارز دیجیتال BNX چیست؟

دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز گسترده‌تر می‌شود تا جایی که بسترهای بسیاری را برای کسب سود ایجاد کرده است.

پروژه ارز دیجیتال BNX چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی باینری ایکس به تشریح یکی از این روش‌ها بپردازیم. خرید باینری ایکس یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب سود به همراه بازی است؛ با ما همراه باشید تا با ارز دیجیتال باینری ایکس بیشتر آشنا شوید.

ارز دیجیتال باینری ایکس چیست؟

پلتفرم باینری ایکس، سیستم پشتیبانی از بازی مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است که با نام CyberDragon شناخته می‌شود. این بازی یک سیستم {بازی تا برد} است که در آن کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه بازی، توکن‌های واقعی را به دست آورند که ارزش واقعی دارند. در مراحل اولیه، پلتفرم باینری ایکس خود را به عنوان یک پروتکل معاملاتی مشتقات غیرمتمرکز حفظ کرد، با این حال، تغییرات زیادی در این سیستم ایجاد شده است تا نوآوری‌هایی را که در صنعت گیمیفای در حال ظهور هستند، تطبیق دهد.

در حال حاضر، پلتفرم باینری در حال کار بر روی توسعه متاورس بازی خود، معروف به CyberDragon است. این بازی دارای یک سیستم کلاسیک MMORPG با مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیفای است. به عنوان مثال، لوازم جانبی بازی که به‌عنوان مشتقات آنها استفاده می‌شود، بیشتر NFT هستند و به بازیکنان اجازه می‌دهند از بین حالت‌های مختلف بازی از جمله PvP و PvE انتخاب کنند.

از زمان توسعه CyberDragon، یک اقتصاد توکن دوگانه به سیستم آن وارد شده است که اساساً به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به سادگی از طریق بازی درآمد کسب کنند. هدف اصلی کل بازی این است که بازیکنان تلاش کنند تا اژدهای سایبری، شخصیت نهایی بازی را شکست دهند. اگر بازیکنی موفق شود شخصیت را شکست دهد، جایزه گنج اژدها را دریافت می‌کند. طبق بیانیه‌ای از پلتفرم باینری ایکس، چشم‌انداز اصلی آن تبدیل شدن به پلتفرم اختراعی پیشرو در دنیای توسعه GameFi و همچنین ارائه برنامه‌های نوآورانه‌تر از فناوری بلاک چین به صنعت بازی بود. قبل از خرید باینری ایکس لازم است تا با بخش‌هایی از وایت پیپر این ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

بنیانگذاران باینری ایکس چه کسانی هستند؟

همانند نسل اول ارزهای دیجیتال، بیت کوین، توسعه دهندگان پلتفرم باینری نیز ناشناس هستند. با این حال، طی مصاحبه‌ای با بایننس، بنیان‌گذاران فاش کردند که آنها تیمی از متخصصان فناوری با سال‌ها تجربه در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری بلاک چین هستند. طبق جزئیات مصاحبه، عضو تیم موسس ادعایی پلتفرم باینری ادعا کرد که تجربه‌ای در توسعه صرافی‌های غیرمتمرکز و متمرکز و همچنین مدیریت مجموعه‌ای از دارایی‌های مشتقه به مبلغ بیش از 100 میلیون دلار دارد. بر اساس جزئیات مصاحبه، به نظر می‌رسد این تیم در چین مستقر باشد.

پروژه ارز دیجیتال BNX چیست؟

باینری ایکس چگونه کار می‌کند؟

از زمان کشف فناوری بلاک چین و کاربردهای مختلف آن، چندین نوآوری از طریق سیستم آن انجام شده است که مشکلات را حل می‌کند. یکی از آنها بخش بازی آن است که به بخش گیمیفای معروف است. سیستم مورد استفاده در اینجا به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به سادگی با انجام بازی تراشه به دست آورند و اگر موفق شوند رئیس بزرگ بازی را شکست دهند، جایزه بزرگی را برنده می‌شوند که در حال حاضر ناشناخته مانده است.

توکن‌هایی که در این پلتفرم به دست می‌آیند، ارزش خود را در اکوسیستم گسترده ارزهای دیجیتال حفظ می‌کنند و می‌توان آن‌ها را با انواع دیگری از توکن‌های ارز دیجیتال که می‌توان به ارزهای فیات تبدیل کرد، مانند تتر مبادله کرد. به گفته تیم باینری ایکس، این پلتفرم با ارائه بازی‌هایی که موانع ورودی کمی دارد، از واژگان ساده استفاده می‌کند و سناریوهای مختلف بازی را ارائه می‌کند که به بازی شما امکان می‌دهد مالکیت خود را به دست بیاورد، قصد دارد بازیکنان بیشتری را جذب کند. بازیکنان روی پلتفرم می‌توانند شخصیت‌هایی ایجاد کنند که با مصرف طلا، ارز اصلی بازی، سطح بالایی داشته باشند. بازیکنان می‌توانند از طریق استخراج روزانه یا تکمیل ماموریت‌های سیاه چال، طلا به دست آورند. ارتقاء سطح یک شخصیت، شخصیت را به توانایی‌های پیشرفته‌ای مانند سرعت ماینینگ و قدرت مبارزه مجهز می‌کند. با این حال، ویژگی‌های اصلی شخصیت را بهبود نمی‌بخشد. این سیستم همچنین مسیری را برای برخی چالش‌های خاص و مشاغل سطح بالا فراهم می‌کند که تنها زمانی باز می‌شوند که بازیکن به نقطه‌ای برسد که متناسب با سطح خود در نظر گرفته می‌شود. بازی معمولاً دارای یک مجموعه از پنج کلاس شخصیت است که بازیکنان می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند.

چه چیزی باینری ایکس را منحصر به فرد می‌کند؟

هدف تیم توسعه‌دهنده باینری ایکس این است که ظاهر بازی در صنعت گیمیفای را دوباره تعریف کند. تمرکز اصلی برای باینری ایکس ایجاد یک مدل اقتصادی پایدار برای بازی‌های ما است که بر اساس اکوسیستم موجود و افزودن تجربیات سرگرم‌کننده‌تر بازی در فضا است.

باینری ایکس به عنوان یک پلتفرم گیمیفای، سایبر دراگون و سایبر ارنا را دو بازی برتر در زنجیره BNB ساخته است.

در سپتامبر 2022، باینری ایکس، CyberChess را راه‌اندازی کرد، یک بازی استراتژیک نبرد خودکار که از بازی Autochess الهام گرفته شده است. CyberChess دارای ساختار محکم‌تر، قابلیت بازی بیشتر است که باینری ایکس تا به حال انجام داده است و نشان‌دهنده انتقال از بازی به درآمد است.

برای افزودن ارزش بیشتر به عنوان بازیگر صنعت گیمیفای، باینری ایکس در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم IGO است که مجموعه‌ای جامع از راه‌حل‌ها را برای رشد، فعال کردن و توانمندسازی توسعه دهندگان مشتاق گیمیفای ارائه می‌دهد. این امر با ارائه منابع بهتر و مناسب‌تر برای توسعه‌دهندگانی است که در باند پروژه خود با موانعی روبرو هستند. در زمان نگارش مقاله، باینری ایکس به تازگی اولین پروژه IGO خود را راه اندازی کرده است همچنین IGOهای بیشتری در راه است.

جمع‌بندی

توکن باینری، پلتفرم ارز رمزنگاری شده برای اکوسیستم باینری ایکس است که شامل دائو و همه محصولات و بازی‌هایی است که از توکن باینری ایکس استفاده می‌کنند. باینری ایکس به عنوان یک سیستم معاملات مشتقه غیرمتمرکز آغاز شد. با درک محبوبیت روزافزون گیمیفای و علاقه به بازی‌های متاورس، این تیم به تدریج به سمت توسعه بازی‌های ویدئویی غیرمتمرکز تکامل یافت و اکنون به طور کامل در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم گیمیفای است که خدمات IGO را برای ایجاد پل توسعه‌دهندگان وب 2 با وب 3 ارائه می‌دهد.

برخی از خدمات ارائه شده توسط باینری ایکس شامل پشتیبانی زیرساختی، سیستم مدیریت دائو و ایجاد جامعه برای مقیاس‌بندی پروژه‌های امیدوارکننده گیمیفای و آوردن نوآوری بیشتر به بخش بازی‌های بلاک چین است. در زمان نگارش این مقاله قیمت باینری ایکس حدود 87 دلار است که می‌توانید از اینجا خرید باینری ایکس خود را تکمیل کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان