عکس؛ خودروی شیائومی احتمالا این شکلی خواهد بود

دیجیاتو نوشت: تصاویر احتمالی جدیدی از خودروی الکتریکی شیائومی MS۱۱ با جزئیاتی جذاب فاش شده است.

عکس؛ خودروی شیائومی احتمالا این شکلی خواهد بود

شیائومی سال‌هاست که رؤیای ورود جدی به صنعت خودروسازی و عرضه محصولاتش در این حوزه را در سر می‌پروراند؛ اما ظاهراً از چنین روزی دور نیستیم. پیش‌تر اخبار ضدونقیضی در مورد خودروی الکتریکی شیائومی شنیده بودیم؛ بااین‌حال تصاویر فاش‌شده جدید از این خودرو، طراحی احتمالی آن و جزئیات جدیدی را به نمایش می‌گذارند که شاید باعث تعجبتان شود. نام احتمالی این خودرو MS11 است.

قبلاً گفته می‌شد که شیائومی پس از سرمایه‌گذاری عظیمی که در صنعت خودروسازی انجام داده، یک قدم به عرضه خودروهای الکتریکی یا خودران نزدیک‌تر می‌شود. بااین‌وجود، هنوز خبر رسمی پیرامون این موضوع از سوی چینی‌ها منتشر نشده است. گزارش‌های جدید حاکی از این هستند که افشاگران شبکه اجتماعی Weibo تصاویر جدیدی را از خودروی جدید شیائومی به اشتراک گذاشته‌اند. تصاویر مورد اشاره حاوی جزئیات مهم و جذابی از اولین خودروی شیائومی هستند؛ هرچند با توجه به کیفیت پایین عکس‌ها، نمی‌توان اطمینان چندانی در مورد صحت آن‌ها داشت.

این شما و این هم طراحی احتمالی اولین خودروی شیائومی: MS11

تصاویر فاش شده از اولین خودروی شیائومی

از مؤلفه نام‌گذاری این خودرو با عنوان «MS11» خبر نداریم، اما می‌دانیم که کد نام فاش‌شده از آن Modena بوده است و نام آن احتمالاً به همین عبارت مربوط می‌شود. تصاویر خودروی شیائومی MS11 نشان می‌دهند که با نوعی سدان چهار در روبه‌رو خواهیم بود. ظاهر آن نیز حالت اسپورت خواهد داشت. زبان طراحی خودروی الکتریکی شیائومی ظاهراً بی‌شباهت به همتای چینی‌اش، یعنی BYD Seal نیست. البته چراغ‌های جلوی آن نیز به مک‌لارن 720S شباهت دارند. چراغ‌های پشتی نیز دارای حالتی کشیده مشابه با زبان طراحی معروف استون مارتین هستند. شاید بهتر بود که شیائومی کمی نبوغ و نوآوری در طراحی این محصول به خرج دهد.

تصاویر فاش شده از اولین خودروی شیائومی

تصاویر فاش شده از اولین خودروی شیائومی

تصاویر فاش شده از اولین خودروی شیائومی

ابعاد این سدان الکتریکی شیائومی بزرگ است و سرنشینان آن با توجه به فضای آزاد داخل خودرو، احساس راحتی خواهند کرد. سقف کاملاً شیشه‌ای شیائومی MS11 یکی دیگر از جذابیت‌های طراحی آن محسوب می‌شود. حضور حسگر LiDAR روی سقف این خودرو نیز احتمال خودران بودن آن را افزایش می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ممکن است شاهد معرفی MS11 در رنگ سفید باشیم، اما از وجود رنگ‌بندی‌های دیگر برای این خودرو اطلاعی نداریم.

تصاویر فاش شده از اولین خودروی شیائومی

در تصویر بعدی رینگ استفاده‌شده در شیائومی MS11 نمایش داده می‌شود که لوگوی جدید شیائومی هم در مرکز آن نقش بسته است. به‌طور کلی، طراحی این خودرو در تصاویر فاش‌شده زیبا و دل‌پسند است، اما شاهد هیچ نوآوری جدیدی از سوی شیائومی نیستیم. حتی امکان دارد که این خودرو صرفاً طرحی مفهومی باشد و فعلاً به دست مشتریان نرسد. در هر صورت می‌دانیم که شیائومی سال‌هاست که روی این خودرو کار کرده و فاصله زیادی تا زمان رونمایی رسمی از آن نمانده است؛ بنابراین می‌توانیم طی سال 2023 منتظر پرده‌برداری شیائومی از اولین محصولش در حوزه خودروسازی باشیم.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان