تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تعلق گرفت

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، برای سومین دوره متوالی، جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تعلق گرفت

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، این جایزه عالی ترین نشان شفافیت مالی و اقتصادی و پیاده سازی مدیریت مالی حرفه ای است. در مراسمی که در مرکز همایش های بین المللی ایران( سالن اجلاس سران) برگزار شد، اصغر قربانی، عضو هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب به عنوان نماینده این گروه، تندیس زرین سیزدهمین دوره ی جایزه ی ملی مدیریت مالی ایران را از مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد.

این مراسم هر سال با هدف تعالی مدیریت مالی در سازمان‌ها و با رویکرد توسعه اقتصادی کشور برگزار می شود و برای انتخاب و اهدای جوایز این مراسم، تعدادی از نخبگان و اساتید اقتصاد در چندین مرحله شرکت ها را مورد ارزیابی های مختلف قرار داده و مجموعه ها را بر اساس شاخص های متعدد رتبه بندی میکنند تا در نهایت جایزه به یک مجموعه اهدا شود. گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز به دلیل عملکرد مطلوب و شایسته در حوزه های مدیریت مالی و شفافیت مالی و اقتصادی این جایزه را دریافت کرد.

در آیین سیزدهمین دوره اعطای این جایزه، رئیس مرکز پژوهش های مجلس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان کشوری، شخصیت های علمی و مدیران بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور، رئیس و دبیر جایزه ملی مدیریت مالی ایران حضور داشتند و جایزه در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به برگزیدگان اعطا شد. لازم به توضیح است سطح تندیس شامل سه سطح بلورین، سیمین و زرین است.

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تعلق گرفت

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال 1389 بسترساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده بوده است؛ چراکه خبره ترین اساتید حوزه مالی و اقتصادی کشور، با به کارگیری معتبرترین مدل های مالی دنیا، سازمان های داوطلب را ارزیابی می کنند. در این مدل، ارزیابی حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری انجام می شود.

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سوی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک درحالی برای سومین سال متوالی به این گروه صنعتی اعطا شد که این مجموعه به تازگی نیز نشان “پیشتاز اقتصاد ایران” را از سوی معاون اول رییس جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی، دریافت کرده و توانسته است از میان 200 شرکت منتخب بخش خصوصی، در زمره 10 شرکت برتر و دریافت کننده این نشان قرار گیرد.

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تعلق گرفت

*شفافیت اقتصادی و به کارگیری آخرین استانداردهای حوزه مالی در گروه انتخاب

معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک برای کسب تندیس جایزه ملی مدیریت ایران برای سومین دوره متوالی اظهار کرد: امروز در مجموعه انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور، شاهد پیاده سازی مدیریت مالی حرفه ای و شفافیت مالی و اقتصادی هستیم و این امر حاصل به کارگیری آخرین استانداردها و به روزترین سیستم های مالی و در راستای شفافیت اقتصادی گروه است. این مسئله سبب شده است مجموعه انتخاب الکترونیک به یک الگوی موفق در بین مجموعه های اقتصادی بزرگ کشور تبدیل شود.

اصغر قربانی افزود: طی سیزده دوره برگزاری این رویداد، کمتر از 10 مجموعه در ایران موفق به کسب تندیس زرین این جایزه شده اند که این اتفاق بزرگ، مرهون تلاش های شبانه روزی همکاران به ویژه همکاران مالی انتخاب الکترونیک در حوزه های مختلف است که از تلاش خستگی ناپذیر آنها قدردانی می کنم.

معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب بیان کرد: امیدوارم با حفظ و ارتقاء این دستاورد بزرگ در مجموعه انتخاب الکترونیک، بتوانیم سهمی قابل توجه در توسعه اقتصادی کشور داشته و در سال های آینده موفق تر از قبل عمل کنیم.

در این مراسم، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور هم اظهار کرد: متاسفانه برخی از سیاست‌گذاری‌ها باعث شده تا سرمایه‌گذاری به شدت کمرنگ‌تر از گذشته شود و افراد برای دریافت سود، به دنبال خرید اقلام و فروش سریع آن باشند. سیاست‌گذاری‌ها افراد را به سوداگری سوق می‌دهد؛ چرا که دیدگاه‌های کوتاه مدت در سرمایه‌گذاری، برای فضای اقتصادی کشور زیان‌بار است.
رئیس سازمان بورس تصریح کرد: باید به چارچوب بخش خصوصی احترام گذاشته شود، اما بعضا چنین دیدگاهی وجود ندارد. هنوز درگیر سیاست اشتباه قیمت‌گذاری دستوری هستیم و این مساله باعث ایجاد اختلال در ذهن سرمایه‌گذار، مصرف‌کننده و سیاست‌گذار می‌شود.

وی افزود: متاسفانه بنگاه‌ اقتصادی را ملزم به فروش محصولات خود با قیمت‌گذاری دستوری می‌کنند و انتظار دارند که افزایش تولید و کیفیت نیز داشته باشد.

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تعلق گرفت

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت و مشکلات کنونی فضای اقتصادی، باید تصورات غلطی که در ذهن برخی تصمیم‌گیران ایجاد شده است را ریشه‌یابی کرده و به دنبال برطرف کردن این گره‌ها باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان