انتقاد تند فرمانده سپاه روح‌الله از شعار زن، زندگی، آزادی و زندگی نکبت‌بار رضاشاه و فرزندش / نیروی نظامی در فتنه اخیر در میدان حاضر نبود

ایسنا نوشت: سردار کریمی گفت: رمز شکست دشمن در فتنه اخیر، عدم همراهی مردم بود وگرنه نیروی نظامی در میدان حاضر نبود. ببینید در کشورهای خارجی که ادعای دموکراسی و آزادی مدنی دارند با تظاهرکنندگان چگونه برخورد می‌شود.

انتقاد تند فرمانده سپاه روح‌الله از شعار زن، زندگی، آزادی و زندگی نکبت‌بار رضاشاه و فرزندش /  نیروی نظامی در فتنه اخیر در میدان حاضر نبود

سردار محسن کریمی در جشن فرزندان انقلاب که شامگاه گذشته، 11 بهمن ماه، در شهرستان محلات برگزار شد، اظهار کرد: ضروری است گذشته خود را مرور کنیم. تاریخ معلم انسان‌هاست. باید با تجربه گرفتن از تاریخ به سمت اهداف بلند پیش روی خود حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: رمز شکست دشمن در فتنه اخیر، عدم همراهی مردم بود وگرنه نیروی نظامی در میدان حاضر نبود. ببینید در کشورهای خارجی که ادعای دموکراسی و آزادی مدنی دارند با تظاهرکنندگان چگونه برخورد می‌شود. در این 80 روز پلیس ما مورد حمله‌هایی از قبیل آتش زدن، سنگ زدن، توهین و ناسزا قرار گرفت. بسیجی ما مثله شد و پاسدار ما به شهادت رسید و ده‌ها نفر با چاقو از پای درآمدند اما ببینید که نیروهای مسلح چگونه برخورد کردند. بسیاری از این اقدامات تحت تاثیر فضای مجازی بود وگرنه راه اعتراض به مشکلات اقتصادی این‌گونه نیست.

سردار کریمی گفت: امروزه با فضای مجازی، وضعیتی را به وجود آورده‌اند که دنیای غیر از دنیای واقعی برای جوانان ما ساخته‌اند. ایران قبل از انقلاب در اردوگاه غرب بود. درون کشور یک رژیم شاهنشاهی سراسر ظلم، تبعیض و حقارت حاکم بود. این کشور به ویژه ارتش و نیروهای مسلح آن، توسط 54 هزار مستشار آمریکایی هدایت می‌شد. همه شئونات جامعه ما توسط آن‌ها یا افراد وابسته تربیت شده توسط آنها، که در مسند قدرت بودند، هدایت می‌شد.

وی اظهار کرد: رضاشاه و فرزندش در زندگی نکبت‌بار خود، با استبداد، تمام نداهای آزادی‌بخش را خفه کردند. یک روز در این کشور بیش از 10 هزار نفر از جمله مقام معظم رهبری، مراجعی مانند آیت الله مکارم و بسیاری از افرادی که در طول انقلاب به شهادت رسیدند، در کمیته ضدخرابکاری شاه به بند کشیده شده بودند و امام امت تبعید شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امروز با شعار زن، زندگی، آزادی، به دنبال گرفتن آزادگی واقعی زن هستند. پیش از انقلاب در دیدگاه حاکمان رژیم، زن را به بردگی کشیده بودند و استفاده جسمانی از زنان مطرح بود. همان چیزی که در دنیای غرب مطرح است. شأن بانوان ما را لگدمال کرده بودند. در آن رژیم بیش از 90 درصد از بانوان ما بی‌سواد مطلق بودند. بسیاری از خانواده ها از بیم از دست رفتن دین فرزندان، دختران خود را به مدرسه نمی‌فرستادند.

وی افزود: بیش از 67 درصد از مردم ما در نزدیک به 20 هزار روستا زندگی می‌کردند. از این 20 هزار روستا، 1500 روستا از برخی امکانات برخوردار بودند. سایر روستاها در محرومیت کامل بودند و یک فقر مطلق در جامعه حاکم بود. در بحث صنعت یک کشور مونتاژ کار و تک‌محصولی بودیم و با فروش نفت مشکلات را حل می‌کردیم. در کشاورزی و صنعت وابسته بودیم. در صنایع نظامی، تمامی ابزارها توسط غربی‌ها تامین می‌شد که بخش‌های عمده آن، تجهیزات از دور خارج شده و بی‌کیفیت بود که به ما می‌فروختند.

سردار کریمی گفت: تئوریسین دشمن در ابتدای انقلاب گفت، انقلاب‌های جهان، به جز انقلاب اسلامی ایران، هیچ حرف تازه‌ای برای دنیا نداشتند. حرف جدید انقلاب ایران افزودن یک شاخص به مولفه‌های قدرت است که آن قدرت معنویت است. امام معنویت را به جامعه، به خصوص جوانان بازگرداند.

وی اظهار کرد: نخست وزیر اسرائیل اعتراف کرد که این انقلاب کاخ آرمان‌های اسرائیل را بر سر آنها خراب کرد. امام خواب شرق و غرب را پریشان کرد. امروزه دشمن در سند 2025 خود اعتراف می‌کند که کدخدای جهان سه چالش چین، روسیه و ایران را در پیش رو دارد. اینها نظم نوین را بر هم زدند که ایران خطرناک‌تر است. ایران حکمرانی جدیدی مبتنی بر دین را به بشر ارائه کرده است. امام با همین مولفه معنویت بر قدرت‌های شرق و غرب غلبه کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: در تمام محدودیت‌های دوران ابتدای انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت، مبارزه اقتصادی و جنگ معنوی؛ چیزی که به داد انقلاب رسیده است، معنویت است. امروز دشمن این سه ضلع پیروزی انقلاب اسلامی یعنی رهبری، مردم و معنویت را نشانه رفته است. دشمن دنبال دین‌زدایی از جامعه است تا شاید بتواند به پیروزی برسد. دشمن با ایجاد شبهه در فضای مجازی، دستاوردهای نظام را زیر سوال می‌برد اما دستاوردهای نظام، استقلال، مردم‌سالاری، آزادی، هزاران پیشرفت صنعتی و حضور 63 درصد از بانوان در دانشگاه‌هاست.

وی گفت: امام به قوانین فرانسه احترام گذاشت اما آنها به قانون ما، بی‌احترامی کرده، به مقدسات، پیامبر اسلام، قرآن، حیات و عفت بانوان ما جسارت می‌کنند.

سردار کریمی گفت: این کشور رنگین کمانی از ادیان و اقوام است که همه در قانون اساسی محترم شمرده شده اند. همه حق زندگی، تحصیل، امرار معاش و رعایت مسائل دینی خود را دارند. اقدامات دشمن برای ترساندن مسئولین از اقدامات انقلابی است.

بیشتر بخوانید:

21220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان