معاون امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد

طهماسب شیروانی معاون امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ انتخاب و موفق به کسب رتبه اول کشوری شد

معاون امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت ورزش و جوانان در سال 1401 انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان ،طهماسب شیروانی معاون امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت ورزش و جوانان در سال 1401 انتخاب و توسط وزیر ورزش و جوانان از ایشان تقدیر به عمل آمد.

در این تقدیرنامه با امضای حمید سجادی آمده است: این لوح تقدیر به جناب عالی که موفق به کسب عنوان رتبه اول پژوهشگر وزارت ورزش و جوانان در سال 1401 شده اید، اهدا می گردد. امید است با عنایت به توانمندی های علمی و پژوهشی در تحقق اعداف عالیه ایران اسلامی بیش از پیش شاهد تلاش های ارزنده شما باشیم.

گفتنی است طهماسب شیروانی دانش آموخته دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت مدرس تهران (دانش آموخته برتر در سال 1396)، دارای 8 کتاب تالیفی و ترجمه در زمینه مدیریتی، 22 مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در مجلات معتبر، 19 مقاله کنفرانس بین المللی، سخنران برتر همایش بین المللی علوم ورزشی در سال 2018، پژوهشگر برتر استان چهارمحال و بختیاری در سال 1400 و مجری و همکار اصلی در 7 طرح پژوهشی در حوزه جوانان و ورزش را در پرونده کاری خود دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان