ناگفته‌هایی درباره خرید جدید پرسپولیس و همسرش

خبرورزشی نوشت: لئاندرو پریرا مهاجم جدید و برزیلی پرسپولیس زندگی حرفه‌ای و شخصی جالبی دارد که مرور برخی از نکات آن خالی از لطف نیست.

ناگفته‌هایی درباره خرید جدید پرسپولیس و همسرش

سرانجام جانشین یورگن لوکادیا پیدا شد و باشگاه پرسپولیس با لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی قرارداد بست.

بعد از جدایی یورگن لوکادیا ستاره هلندی و بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، گزینه‌های زیادی به یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله معرفی شدند. در نهایت سرمربی پرسپولیس لئاندرو پریرا مهاجم 31 ساله برزیلی را انتخاب کرد و قرار است این بازیکن جانشین یورگن لوکادیا شود. این بازیکن که در چند فصل اخیر در فوتبال ژاپن حضور داشته، با پرسپولیس به توافق رسید و قرار است امروز به ایران بیاید تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.

در مورد آمار گلزنی و تیم‌هایی که حضور داشته، صحبت‌های زیادی مطرح شد و مطالب زیادی نوشته شد. در این گزارش می خواهیم در مرود چیزهایی از بازیکن جدید پرسپولیس حرف بزنیم که شاید کمتر شنیده باشید.

اولین نکته‌ای که در مورد پریرا جلب توجه می کند این است که به این بازیکن لقب جالب توجهی دادند. در برزیل به این بازیکن که نام کاملش لئاندرو مارکوس پِروچنا پریرا است، لقب «لئاندرو بِنانا» (موز) دادند.

لئاندرو پریرا

این بازیکن 31 ساله و 190 سانتی‌متری که در جولای 1991 در منطقه‌ی آراساتوبا به‌دنیا آمد. شهری در شمال غربی ایالت سائوپائولو با حدود 200 هزار نفر جمعیت که 37 درصد مردمش با اسکوتر و موتورسیکلت در خیابان‌ها تردد می‌کنند.

مورد جالب توجه دیگری که در مورد لئاندرو وجود دارد، مربوط به دوران حضورش در تیم چاپوکوئنسه برزیل است. تیمی که مدتی بعد از جدایی پریرا از این باشگاه، در یک سانحه هوایی اکثر اعضایش فوت شدند. در واقع اگر پیشنهاد بلژیک برای پریرا نمی‌رسید، ممکن بود او هم در چاپوکوئنسه بماند و در آن پرواز مرگ‌بار به سوی کلمبیا حضور داشته باشد. در واقع لئاندرو به نوعی از مرگ فرار کرد و خوش شانس بود.

مورد بعدی که در خصوص لئاندرو جالب توجه است و به چشم می‌آید، ارتباط او با همسرش است. لئاندرو بِنانا، همین چند قبل به صورت رسمی ازدواج کرد. او علاقه‌ عجیبی به همسرش دارد و اگر سری به صفحه‌ شخصی او در اینستاگرام بزنید، کاملاً متوجه این مسئله خواهید شد. لئاندرو روی کفش پای راست خود نام همسرش «جنیفر» را به همراه عدد مورد علاقه‌اش حک کرده است.

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان