ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۲۳ می‌شود؟

مدیر رویدادهای بین‌المللی فدراسیون والیبال دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خصوص میزبانی ارومیه از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۲۳ گفت و گو کرد.

ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2023 می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مهرماه امسال کنفدراسیون والیبال آسیا، ایران را میزبان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2023 کرد.

برای میزبانی این مسابقات زمزمه‌های میزبانی ارومیه از این رقابت‌ها از ابتدا به گوش می‌رسید که امروز در دیدار امیر طلوع‌کیان مدیر رویدادهای بین‌المللی فدراسیون والیبال و سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در ارومیه دیداری در این خصوص داشتند.

طلوع‌کیان، ارومیه را یکی از شهرهای والیبال‌خیز کشور با سابقه میزبانی‌های با کیفیت عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها قبل از انتخابی المپیک است و تاکنون هیچ کشوری نتوانسته 3 دوره پیاپی قهرمان شود و تیم ملی ایران بعد از دو قهرمانی فرصت کسب سومین قهرمانی پیاپی را دارد، این رقابت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی در خواست کرد که در صورت قطعی شدن میزبانی ارومیه، مسئولین استان آذربایجان‌غربی برای میزبانی‌های درازمدت برنامه‌ریزی کنند زیرا این شهر و استان توانایی این اتفاق مهم را دارد.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم میزبانی مسابقات مختلف بین‌المللی را یکی از بهترین راهکارها برای پیشرفت حرفه‌ای ورزش استان عنوان کرد و اظهار داشت: بدون شک آمادگی میزبانی این رقابت‌ها در شهر ارومیه داریم و در صورت اتفاق این مهم، بهترین کیفیت میزبانی را ارائه خواهیم داد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان