پخش مستقیم همایش پیاده‌روی خانوادگی بندرعباس از شبکه سوم سیما

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان بندرعباس همراه با پخش زنده از شبکه سوم سیما خبر داد.

پخش مستقیم همایش پیاده‌روی خانوادگی بندرعباس از شبکه سوم سیما

به گزارش خبرآنلاین، مظفر خادمی نسب با اعلام این خبر گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه ساعت 7 صبح جمعه 14 بهمن ماه از محل پشت فرمانداری ( نیم دایره) تا بوستان غدیر (زیر پرچم) به مسافت دو نیم کیلومتر برگزار می شود.
وی با اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سوم سیما اظهار کرد: در حدود دو ساعت همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان بندرعباس به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود و پیاده روی بزرگ خانوادگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین هم استانی ها، فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن ظرفیت های بندرعباس در حوزه های مختلف گردشگری، تاریخی، تفریحی است.
متولی ورزش وجوانان استان توسعه زیرساخت‌ها را یکی از اساسی ترین و مؤثرین اقدامات در حوزه ورزش و جوانان دانست و بیان داشت: امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌ تر جشن پیروزی انقلاب نیز 51 پروژه ورزشی، تجهیز خانه های ورزش روستایی و بیش از 473 برنامه فرهنگی ورزشی از جمله همایش های پیاده روی خانوادگی و برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی در سراسر استان برگزار خواهد شد.
خادمی نسب با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) روز پدر اظهار داشت : در این همایش 44 دوچرخه حرفه ای، 44 بسته ورزشی و دیگرجوایز ارزنده ای به شرکت کنندگان در این مراسم اهدا خواهد شد و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز به همین مناسبت برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: علاقمندان به حضور در همایش بزرگ پیاده روی و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده آن می توانند نسبت به به دریافت تعرفه رایگان این همایش از مجموعه های ورزشی تختی، حجاب، هفت تیر، خلیج فارس و پایگاه های بسیج و مساجد اقدام نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان