برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه دهه‌فجر در سمنان/پویش سه هزار پرچم به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه در دهه‌فجر انقلاب در استان خبر داد.

برگزاری 600 عنوان برنامه دهه‌فجر در سمنان/پویش سه هزار پرچم به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام عباس خرمیان، در نشست خبری و درجمع اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعمیق و تعمیم مناسک اسلامی و باورهای مردمی است،گفت: شورای هماهنگی به جهت تحقق ماموریت خود وظایف متعددی را برعهده دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی قرار داریم و نهال انقلاب با وجود تمام مشکلات و تهدیدها و تحریم‌های دشمن به حدی توانمند شده است که دیگر دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

ویژه نامه دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

رئیس ستاد دهه فجر استان سمنان از اجرای برنامه های متنوع و متفاوت در دهه فجر امسال خبرداد و افزود: افتتاح برنامه‌های این دهه مقدس با گلباران مزار شهدای سمنان و سخنرانی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان آغاز خواهد شد.

وی از نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان عفاف سمنان خبرداد و تصریح کرد: در 10 مسجد سمنان به عنوان الگو و نمونه جشن های دهه فجر با حضور سخنرانان برجسته استانی و کشوری برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: پویش توریع سه هزار پرچم ملی و نصب برسر در خانه‌ها از جمله برنامه‌های دهه‌فجر در استان سمنان است.

بنا به گفته حجت الاسلام خرمیان پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده،برپایی موکب‌های انقلاب و پویش هرخانه یک پرچم ،برگزاری جشن بزرگ کارگری و نور افشانی محله محور از دیگر برنامه های محوری در این دهه است.

به گفته خرمیان؛ امسال برگزاری 600 عنوان برنامه در دهه‌فجر انقلاب در استان برنامه‌ریزی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه کارگران، نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده و عامل اصلی توسعه کشور هستند اظهار کرد: مجموعه‌های کارگری در پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشتند و نقطه پیشرفت جامعه هستند و برهمین پایه برگزاری جشن کارگری در دهه فجر از جمله برنامه‌های شاخص است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر و شرکت باشکوه آحاد جامعه در این آیین، نشانگر اعتقاد راسخ مردم به حفظ ارزش‌های اعتقادی و انقلابی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از پویش توزیع سه هزار پرچم ملی و نصب برسر در خانه‌ها در این دهه خبر داد.

حجت‌الاسلام خرمیان با تأکید بر برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این حضور پرشور مردم به انقلاب قدرت و جان دوباره می‌دهد چرا که انقلاب اسلامی امید تمام مستضعفان و ملت‌های آزادی خواه جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین و بیان، بازنگری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی مبانی و راه انقلاب برای جامعه به ویژه نسل جوان است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان