عرضه گسترده پارس کمپرسور RefComp SE محصول نوین شرکت نفت پارس در حوزه روغن‌های سنتزی

پارس کمپرسور RefComp SE محصول نوین شرکت نفت پارس در حوزه روغن‌های سنتزی مطابق با آخرین سطح کیفیت جهانی و با تکنولوژی نوین، برای عرضه گسترده تولید و روانه بازار شد.

عرضه گسترده پارس کمپرسور RefComp SE محصول نوین شرکت نفت پارس در حوزه روغن‌های سنتزی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی نفت پارس، شرکت نفت پارس با بیش از 64 سال سابقه در تولید انواع روغن های موتور، دنده، هیدرولیک، حرارتی و گریس، سابقه کهن و درخشانی در تولید انواع روغن های کمپرسور منطبق با آخرین استاندارد‌های جهانی را دارد. این شرکت در کنار تولید روغن های کمپرسور معدنی پر مصرف، در زمینه تولید روغن های سنتزی مانند پارس کمپرسور S نیز پیشتاز بوده و تولید روغن پارس کمپرسور RefComp SE، تلاشی در جهت تکمیل سبد محصولات این مجموعه، در حوزه کمپرسور‌های برودتی است.

پارس کمپرسور RefComp SE روغن کمپرسور تمام سنتزی بر پایه پلی ال استر و مواد افزودنی انحصاری است. این روغن با کیفیت بالا جهت استفاده در کمپرسور‌هایی که از R134a یا سایر مبرد‌های HFC سازگار با محیط زیست بهره می‌گیرند، فرموله شده و قابل استفاده در انواع کمپرسور‌های مبرد رفت وبرگشتی و روتاری است.
ویژگی برتر این محصول افزایش زمان کارکرد روغن، حفاظت بالای یاتاقان ها در مقابل سایش و سازگاری عالی با گاز‌های مبرد مانند R134a و HFC می‌باشدکه نتیجه تلاش و پیگیری متخصصان داخلی این شرکت در جهت تعیین فرمول دقیق و انجام کامل پایش های فنی، برای بومی سازی این روغن است.
گفتنی است؛ این شرکت با تولید روانکار‌های متنوع در حوزه‌های مختلف صنایع، با استفاده از دانش فنی بالا و برخورداری از ماشین آلات و تکنولوژی‌های روز دنیا، یکی از برند‌های شناخته شده در صنعت روانکاری ایران است که همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارد‌های روز جهان تولید کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان