طرز تهیه تیرامیسو پرتقالی با طعم دلپذیر

در این بخش می توانید با طرز تهیه تیرامیسو پرتقالی که یک دسر فوق العاده است، آشنا شوید. این دسر فوق العاده خوشمزه بوده و با ترکیبی از بیسکوییت و مواد کرمی خانگی تهیه می شود.

طرز تهیه تیرامیسو پرتقالی با طعم دلپذیر

یکی از انواع دسرهای ایتالیایی خوشمزه که می توانید در خانه سرو کنید، دسر تیرامیسو پرتقالی است. در این بخش از آرگا طرز تهیه تیرامیسو پرتقالی قرار داده شده که می توانید، مطالعه کنید. این دسر ایتالیایی دارای بافتی بسیار نرم و طعمی خوشمزه است.

طرز تهیه تیرامیسو پرتقالی

برای داشتن انواعی از دسرهای خانگی  می توانید از آموزش های قرار داده در این مطلب همچون تهیه تیرامیسو پرتقالی، تیرامیسو انار و تیرامیسو لیوانی بهره ببرید و اقدام به تهیه آن ها کنید. این نوع دسرها برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب هستند.

مواد لازم

  • تخم مرغ: 1 عدد
  • پنیر خامه ای: 200 گرم
  • وانیل: 1/4 قاشق چای خوری
  • خامه فرم گرفته: 200 گرم
  • شکر: به میزان لازم
  • آب پرتقال: 1 پیمانه
  • بیسکوییت لیدی فینگر: 20 عدد

مواد لازم برای شیرین کردن پرتقال:

  • پرتقال تازه: 2 عدد
  • آب پرتقال:  قاشق غذاخوری
  • شکر: 1 قاشق غذاخوری

شیوه تهیه تیرامیسو پرتقالی

طرز تهیه تیرامیسو پرتقالی عالی

در اولین مرحله باید پرتقال تازه را پوست بکنید. پرتقال را به اندازه های دلخواه برش دهید. آب پرتقال را به همراه مقداری شکر ترکیب کرده و روی پرتقال ها ریخته و کنار بگذارید. سفیده تخم مرغ را به همراه مقداری شکر و وانیل هم بزنید تا به خوبی فرم بگیرد.

زرده تخم مرغ را به همراه مابقی وانیل و شکر هم زده تا کمی کرمی رنگ شود. پنیر خامه ای را اضافه کرده و مجدد هم بزنید. آب پرتقال، خامه، اسانس را به مخلوط زرده تخم مرغ اضافه کرده و در نهایت نیز کم کم سفیده تخم مرغ را اضافه کنید. بهتر است مواد را با قاشق هم بزنید.

بیسکوییت ها را به اندازه ظرف سرو نمایید و در کف ظرف بچینید تا یک لایه پر شود. بیسکوییت ها را باید ابتدا در آب پرتقال قرار دهید تا کمی خیس شود. بعد بیسکویت ها را در ظرف بچینید. مقداری کرم تهیه شده را روی بیسکوییت ها بمالید.

روی آن را چند تکه پرتقال ریخته و یک لایه دیگر از بیسکوییت ها را روی آن بگذارید. در این مرحله از طرز تهیه دسر تیرامیسو پرتقالی یک لایه دیگر مواد کرمی را روی بسکوییت ها قرار دهید و روی آن را به شیوه دلخواه ترئین کنید. شما می توانید برای تزئین روی این دسر از مقداری شکلات تخته ای خرد شده یا آب شده استفاده کنید.

دستور پخت تیرامیسو پرتقالی

یکی دیگر از شیوه ها برای تزئین این دسر فوق العاده استفاده از بیسکوییت های خرد شده یا یک لایه پرتقال برش خورده است. حالا دسر را در یخچال قرار دهید و بعد آن را سرو نمایید. این دسر فوق العاده برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز بسیار مناسب می باشد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان