سد آلومینیومی صدرنشینی را از پرسپولیس گرفت

پرسپولیس و آلومینیوم در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتتند.

سد آلومینیومی صدرنشینی را از پرسپولیس گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از از ساعت 15:45 دقیقه امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم بود.

در دقیقه 43 در یک موقعیت مشکوک‌ به آفساید، میلاد فخرالدینی فراری را به سمت دروازه پرسپولیس انجام داد و علیرضا بیرانوند برای دفع توپ به بیرون از محوطه آمد و با خطا مدافع آلومینیوم را متوقف نمود و همین هم دلیلی شد تا منصوریان، داور وسط گلر پرسپولیس را از زمین مسابقه اخراج کند.
دقیقه 9 یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس به دست آمد که شوت خطرناک امید عالیشاه را حسین پورحمیدی از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.
در دقیقه 15 با سانتر کرنر توسط امین جهان‌کهن، محمدرضا آزادی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 39 شیخ دیاباته در محوطه جریمه صاحب توپ شد و این فرصت را داشت دروازه را تهدید کند، اما تعادلش به هم خورد و بازیکنان پرسپولیس معتقد به خطای پنالتی بودند اما داور رای به ادامه بازی داد.

دقیقه 70 نقی‌زاده از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد و احسان حسینی می‌توانست دروازه را باز کند، اما ضربه سر او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 80 محمدرضا آزادی در محوطه جریمه موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد که شوت ابتدا توسط مدافع پرسپولیس دفع شد و سپس با واکنش عالی گوهری برگشت داده شد و در ادامه مهاجم آلومینیوم توانست دروازه را باز کند اما داور خطا اعلام کرد.

دقیقه 83 شوت خطرناک عیسی آل‌کثیر از داخل محوطه جریمه را حسین پورحمیدی با واکنشی زیبا دفع کرد.

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان