بارش برف در اصفهان ادامه دارد/کاهش ۱۰ درجه‌ای دما

سامانه بارشی که از دوشنبه وارد اصفهان شده است طی امروز از استان به تدریج خارج می‌شود اما بارش برف در استان حداقل تا شامگاه امروز ادامه خواهد داشت.

بارش برف در اصفهان ادامه دارد/کاهش 10 درجه‌ای دما

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان و بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، تا شامگاه امروز کماکان بارش پراکنده برف و باران ادامه دار اما این سامانه بارش‌زا طی امروز از استان به تدریج خارج می‌شود.

امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق ابری تا نیمه ابری و مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق بویژه جنوب و شرق استان وزش باد به نسبت شدید تا شدید انتظار می رود.

سمیرم با 51 میلیمتر رکورددار بارش‌های شبانه روز گذشته بوده است و ارتفاع برف در فریدونشهر طی این مدت به 80 سانتیمتر رسید.

پس از سمیرم بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از چادگان با 48.6 میلیمتر، اسلام آباد موگویی از توابع فریدونشهر با 38 میلیمتر، خوانسار 31.4، داران و فریدونشهر با 25، دهاقان 23، گلپایگان 18.6، بوئین میاندشت 14.4، نجف آباد 13، پادنای سمیرم 12، چوپانان و زرین‌شهر 11، نطنز و کاشان 10 و مبارکه و شهرضا 9 میلیمتر بوده است.

بیشترین بارش برف نیز به ترتیب از فریدونشهر با 80 سانتیمتر، سمیرم 72 سانتیمتر، چادگان و داران 60 سانتیمتر و خوانسار با 38 سانتیمتر بوده است.

میانگین بارش باران در کلانشهر اصفهان نیز تا صبح امروز به 10 میلیمتر رسید.

گفتنی است کمینه دمای استان طی 24 ساعت آینده بین پنج تا 10 درجه کاهش می‌یابد و بوئین میاندشت با دمای 13 درجه سلسیوس زیر صفر و خوروبیابانک با دمای 16 درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی 24 ساعت آینده پیش بینی می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان