تمام دستگاه ها باید برای امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم تلاش کنند

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر جلسه ای با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت، محمد محمدحسینی، فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان، در محل مصلی سید الشهدای شهر قشم برگزار شد.

تمام دستگاه ها باید برای امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم تلاش کنند

به گزارش خبرآنلاین از قشم، افشار فتح الهی در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از همان روز نخست ریشه و اساسی مردمی داشته و تمام تلاش مسوولان و دستگاه ها و سازمان های مختلف باید در جهت امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم، نسبت به پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: امروز تمام تلاش دشمنان و رسانه های آنها، معطوف به ایجاد بی اعتمادی و ناامیدی برای مردم نسبت به ارکان و دستگاه های نظام جمهوری اسلامی شده است و در چنین شرایطی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تمامی دستگاه ها و سازمان ها باید تمام توان خود را برای اعتمادسازی و امیدآفرینی مردم و حل مشکلات موجود فعال کنند.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با وجود تمام سختی ها و دشواری هایی که با آن مواجه هستند، در چهل و چهار سال گذشته از عمر نظام جمهوری اسلامی نسبت به دشمنی ها آگاهند و وظایف خود را در عرصه های مختلف به خوبی انجام داده اند و همسو با انقلاب و مسئولان به رفع مشکلات امید دارند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه بیان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران از همان روز نخست با فداکاری و ایثار آغاز شد و امروز هم با از خودگذشتگی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز یک تکلیف و یک فداکاری بزرگ برای آرمان های انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم و ارزش های آن به نسل های آینده است.

امام جمعه شهرستان قشم در پایان با بیان اینکه دولت سیزدهم به عنوان یک دولت انقلابی و مردمی، بنای خدمت رسانی به مردم را دارد؛ افزود: با وجود تمام فتنه انگیزی ها و دشمنی ها، به امید خدا 22 بهمن امسال، شاهد یکی از پرشکوه ترین راهپیمایی های مردمی در سراسر کشور خواهیم بود.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم نیز در این مراسم گفت: فداکاری و ایثار انقلابیون و رزمندگان دوران دفاع مقدس هیچ گاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روز نخست به دنبال سرنگونی این نظام بوده اند، اما با وجود برخی کاستی ها و مشکلات مردم هیچ گاه با دشمنان همسو نبوده اند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه اهل سنت شهر قشم در پایان تصریح کرد: در حوزه جهاد تبیین نیز باید نعمات و دستاوردهای حاصل از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم یادآوری گردد و هم باید گزارشی از کمبودها جهت بررسی و رفع آنها تهیه شود.

حجت الاسلام احمد غلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی قشم نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 380 برنامه مختلف با اولویت حضور مردم، دانش آموزان و نسل جوان در بخش های مختلف جزیره قشم اجرایی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان