باهنر: از حرف زدن با مخالفین وحشت نداشته باشیم؛ شهید بهشتی با کسی که می گفت خدا وجود ندارد در تلویزیون مناظره می کرد!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه «حضور» در حسینیه جماران همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ذکر نکاتی پرداخت.

باهنر: از حرف زدن با مخالفین وحشت نداشته باشیم؛ شهید بهشتی با کسی که می گفت خدا وجود ندارد در تلویزیون مناظره می کرد!
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر که میهمان برنامه «حضور» بود به واکاوی اندیشه‌های امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف پرداخت. در برنامه اول از مجموعه «حضور» درباره قاطعیت حضرت امام صحبت شده است.
  • اول انقلاب در همین نظام جمهوری اسلامی در زمان حیات حضرت امام (ره)، شهید مظلوم حضرت آیت‌الله بهشتی رئیس شورای انقلاب بود، رئیس قوه قضائیه هم بود؛ در صدا و سیمای ایران می‌نشست و مناظره می‌کرد.
  • با چه کسانی؟ با دبیر حزب کمونیست یا توده‌ای‌ها. سر چپ و راست و انقلاب و ولایت فقیه و اینها بحث نمی‌کردند؛ سرخدا بحث می‌کردند. یکی می‌گفت خدا هست، یکی می‌گفت خدا نیست! قشنگ هم مناظره می‌کردند و بعد از مناظره هم هیچکس نمی‌رفت آن آقایی که می‌گفت خدا نیست را بازداشت کند! گفتگو می‌شد و حرف زده می‌شد.
  • علمای اسلام و شیعه افتخارش این است که اهل فلسفه و اهل منطق و استدلال است و با استدلال، فقه شیعه را جلو برده است. ما که نباید از حرف زدن با مردم یا مخالفین وحشت داشته باشیم یا در را ببندیم یا راه صحبت را تنگ کنیم.

بیشتر خوانید:

21220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان