میثم درویشان پور این بار تام شلبی سریال پدرخوانده شد!

اگر به دنبال اجرایی متفاوت از میثم درویشان پور هستید، تماشای قسمت هفتم سریال پدرخوانده را از دست ندهید.

میثم درویشان پور این بار تام شلبی سریال پدرخوانده شد!

میثم درویشان پور برای همه ی ما بازیگری مناسب اجراهای کمدی است. بازیگری که مخاطب انتظاری جز اجرای طنز کمدی از او ندارد. اما او با شرکت در رئالیتی شو پدرخوانده، اجرایی متفاوت از خود نشان داد. او در این اجرا با گریم، لباس متفاوت و آرایش مویی شبیه به تام شلبی تلاش کرد تا شخصیتی مافیایی از خود نشان دهد. هرچند تلاش او موفقیت آمیز نبود و در چند دقیقه ابتدایی بازی، نقش او در جایگاه مافیا لو رفت اما سایر اعضای گروه مافیا نیز به طور حرفه ای نقش خود را اجرا نکردند و بازی با برد گروه شهروندان به پایان رسید.

نحوه بازی جدید مافیا در رئالیتی‌شو پدرخوانده

در فصل جدید سریال پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب، 11 شرکت‌کننده در بازی حاضر می‌شوند که شامل سه مافیا، یک پدرخوانده قدرتمند، هفت شهروند و یک نقش مستقل است. بازیکنان در این بازی به‌طور مخفیانه نقش‌شان مشخص می‌شود و تنها مافیاها همدیگر را می‌شناسند. در بخش شب بازی، افراد مافیا به صورت مخفیانه یک شهروند را به قتل می‌رسانند. در این بین پزشک تلاش می‌کند فردی که مافیا قصد دارد او را به قتل برساند، نجات دهد.

کارآگاه نیز در پی شناخت مافیا است و درصورتی که مافیا را شناسایی کند باید با استدلال به بقیه شهروندان ثابت کند او مافیا است. شخصیت‌های اصلی این بازی؛ مافیا، پزشک، شهروند و کارآگاه هستند و ممکن است در بازی‌های دیگر شخصیت‌های دیگری مانند تک تیرانداز هم به بازی اضافه شود. در بخش روز بازی، تمام بازیکنان باقی‌مانده در مورد هویت‌های مافیایی بحث می‌کنند و برای حذف مظنون رای می‌گیرند. بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همهٔ مافیاها از بازی بیرون روند یا تعداد مافیاها و شهروندان برابر شود. برای دانلود قسمت هفتم سریال پدرخوانده به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

میثم درویشان پور این بار تام شلبی سریال پدرخوانده شد!

بازیگران و شرکت‌کنندگان سریال پدرخوانده

در سریال پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، حسن سلیمانی، بهنام تشکر، ترلان پروانه، پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی ژوله، کامران تفتی، علی صبوری، سمیرا حسن‌پور، بیژن بنفشه‌خواه، شکیب شجره، عباس غزالی، سیما تیرانداز، صحرا اسدالهی، امیرحسین مدرس، معین ضد ( زندی)، سید جواد هاشمی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، فرزاد حسنی، باربد بابایی، علی صالحی، ارسلان قاسمی، السا فیروزآذر، محمد نادری، میثم درویشان‌پور، شیدا یوسفی، امیر کربلایی‌زاده، هومن خیاط، نیکی میربها، ابوالفضل همراه، کیمیا بابایان، مجتبی پوربخش و حسام‌ محمودی به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه پدرخوانده نقش‌آفرینی می‌کنند. برای دانلود قسمت هفتم سریال پدرخوانده به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

درباره سریال پدرخوانده

رئالیتی‌شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب، براساس بازی هیجان‌انگیز و معمایی مافیا ساخته شده است. تاکنون فصل اول این مسابقه جذاب در هفت قسمت منتشر شده و مناسب برای افراد بالای 12 سال است. در این مسابقه قدرتمندترین فرد همان پدرخوانده است که تعیین می‌کند مافیا چه کسی را به قتل برساند. نکته مهم برای اجرای این بازی داشتن خونسردی و قدرت تکلم است. همچنین بازیکنان این بازی باید توانایی استدلال منطقی داشته باشند. در این بازی نقش بازیکنان به صورت مخفیانه مشخص می‌شود و تنها افرادی که یکدیگر را می‌شناسند مافیاهای بازی هستند. برای دانلود قسمت هفتم سریال پدرخوانده به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

عوامل اصلی سریال پدرخوانده

تهیه کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، انتخاب بازیگر: عرفان حسینی، مدیر فیلمبرداری: شهرام رحیمی، مدیر صدابرداری: میثم حسنلو، سرپرست گروه طراحی بازی: مرتضی ابوطالب، برنامه ریز: رویا عطارزاده، سرپرست تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان، طراح صحنه: یاسر سنایی، طراح لباس: سروناز امیدی

زمان انتشار سریال پدرخوانده

رئالیتی شو پدرخوانده از 28 آذر ماه 1401، هر هفته دوشنبه‌ ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود. تماشای این سریال به افراد کمتر از 12 سال توصیه نمی‌شود. این سریال توانسته تاکنون 98 درصد از رضایت مخاطبان فیلم‌نت را از آن خود کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان