انتخاب بهترین استایل لباس زنانه

انتخاب بهترین استایل لباس زنانه

مهم نیست که چقدر به استایل لباس زنانه علاقه مند هستید، همیشه ممکن است به جزئیات کوچک کمتر توجه کنید. برای اینکه کار را برای شما راحت تر کنیم، فهرستی از تمام سبک‌های مد را آماده کرده‌ایم که کاملاً مناسب افراد در هر سنی است.

پیدا کردن یک استایل شخصی به هیچ وجه کار آسانی نیست. انواع مختلفی از سبک‌های مد وجود دارد، که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند. در این مقاله سبک‌های مختلف استایل لباس زنانه را برای شما شرح داده ایم، تا استایل موردنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

انتخاب بهترین استایل لباس زنانه

انواع استایل زنانه کدام است؟

1.    سبک تعطیلات

این سبک به عنوان لباس تابستانی نیز شناخته می‌شود، زیرا این نوع لباس‌ها را معمولاً در تعطیلات پیکنیک‌ها می‌پوشید. تعطیلات تقریباً زمانی برای استراحت و این سبک شامل لباس‌هایی آزاد، خنک و راحت می‌شود، مانند کتانی، شلوار پارچه‌ای، صندل بند دار و کلاه تابستانی. حتی مدل لباس حریر ماکسی که معمولا طرح‌های گلدار و شاد دارند؛ در این سبک گنجانده می‌شوند.

2.    سبک kpop

موسیقی پاپ کره ای سبکی است که در اواخر دهه 1800 ایجاد شد و مانند بسیاری از سبک های مد دیگر که از سبک های موسیقی الهام گرفته شده اند، KPOP نیز محبوبیت زیادی به ویژه در کره جنوبی به دست آورده است.

این ژانر نه تنها به دلیل موسیقی، بلکه به دلیل سبک لباس‌هایKPOP که برای چشم ها لذت بصری دارد، متمایز است. سبک های مد KPOP  توسط مردم در سراسر قاره ها پذیرفته شده است. این ترندهای مد KPOP شامل دامن‌های جین و چهارخونه کوتاه، شومیز سفید گره دار، جوراب شلواری‌های فانتزی می‌شود.

3.    سبک نظامی

این یکی دیگر از سبک های لباسی است که می توانید برای متمایز شدن از سایرین انتخاب کنید. در این سبک طوری لباس می پوشید که انگار می خواهید برای یک ماموریت نظامی حرکت کنید. این لباس‌ها معمولا راحت هستند، زیرا شامل کمربندهای پهن و جیب‌های وصله دار می‌شوند.

4.    سبک مد هیپ هاپ

هیپ هاپ به عنوان یک سبک موسیقی در چند دهه اخیر چنان محبوب شده است که طرفداران، دیوانه وار از خوانندگان و نوازندگان مورد علاقه خود کپی می‌کنند. کمد لباس هیپ هاپ شامل کت های چرم، پیراهن‌های بیسبال، شلوار جین، زنجیر، کلاه و غیره است.

5.    سبک بارداری

چرا زمانی که باردار هستید باید استایل و فشن را فراموش کنید؟ فقط به این دلیل که برآمدگی کوچکی داراید، احساس غیرجذابیت و عدم اعتماد به نفس نکنید. این سبک برای این است که مادران آینده و مادری بلافاصله پس از زایمان احساس خوبی نسبت به خودشان داشته باشد. این لباس شامل لباس‌های گشاده و پرچین مطابق با برآمدگی شکم است.

6.    سبک دخترانه

این سبک مطابق سلیقه دختر درون شماست. این سبک مد با استفاده از رنگ صورتی و همچنین اکسسوری‌های ظریف تعریف می‌شود. دامن و لباس‌های دارای پاپیون و تور، کتانی سفید، لاک براق مناسب این سبک هستند.

7.    سبک اداری رسمی

حتی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در مورد نوع استایلتان فکر نمی‌کنید، در یک جلسه کاری بسیار مهم، یک رویداد کاری با اهمیت یا یک مصاحبه شغلی سبک پوشش شما اهمیت زیادی دارد. سبک لباس اداری شامل پوشیدن لباس هایی مانند: کت و شلوار مشکی تیره با کراوات مناسب برای مردان و لباس‌های مشابه با دامن، شلوار و ساعت مچی ظریف مناسب برای زنان است.

انتخاب بهترین استایل لباس زنانه

8.    سبک اسپرت

توصیف این سبک نسبتاً آسان است. اگر از علاقه مندان به ورزش یا عاشق دویدن صبحگاهی خود هستید، ممکن است این سبک را قبلا امتحان کرده باشید. در این سبک، دختران از برخی از محصولا شرکت‌های معروف ورزشی مانند نایک یا آدیداس استفاده می‌کنند.

ایده این استایل این است که روحیه ورزشی شما را به رخ بکشد. سبک اسپرت و ورشی، یک سبک بدون زحمت است زیرا فقط شامل چند شلوار لگ در رنگ‌های مختلف، تاپ و پیراهن‌های ساده و مدل موی دم اسبی است.

9.    سبک راک

مدل لباس‌های این سبک به گروه راک مورد علاقه شما یا نوع موسیقی راک مورد علاقه شما بستگی دارد. ممکن است متالیکا یا برخی راک های دیگر را دوست داشته باشید و استایل برای گروه های مختلف راک متفاوت خواهد بود. با این حال، جنبه های مشترک خاصی در این سبک وجود دارد، مهم نیست که از چه سبکی حمایت می کنید، جین پاره شده، کت های چرمی، چکمه و به طور کلی استایل مشکی مناسب است.

10.سبک شیک

وقتی صحبت از استایل لباس زنانه با کلاس و شیک باشد، ظرافت اهمیت زیادی پیدا می‌کند. ظرافت یعنی زرق و برق و ظاهری مجلل. این سبک شامل لباس های خیره کننده و جواهرات پر از الماس است که بینندگان را شگفت زده می کند. این سبک ترکیبی از کلاس و پیچیدگی در یک استایل است.

 

11.سبک کژوال

این استایل یک سبک رسمی است، که برای یک جلسه کاری و رویدادهای اداری کاملاًمناسب است. در حالی که آقایان یک کت شلوار با یک پیراهن رسمی و گاهی اوقات کراوات می‌پوشند، خانم‌ها می‌توانند شلوار و دامن را با تونیک یا بلوز، کت مناسب یا مانتو چهارخونه بپوشند.

انتخاب بهترین استایل لباس زنانه

منظور از لباس غیررسمی یا کژوال چیست؟

 

لباس‌های غیررسمی را به عنوان مجموعه خاصی از لباس‌ها در نظر بگیرید که می‌پوشید تا احساس آرامش کنید، اما در عین حال شیک باشند، تا بتوانید به راحتی از آن به عنوان لباس‌های روزمره خود استفاده کنید. از آنجایی که شما باید یک لباس خاص را انتخاب کنید و آن را با لباس دیگر ست کنید، لباس‌های غیررسمی معمولاً آن‌گونه که می‌خواهید با لباس‌های راحتی شما ترکیب می‌شوند، بنابراین خلاق باشید، سعی کنید لباس‌هایی را که بیشتر به شما می‌آیند را امتحان کنید.

لباس‌های غیررسمی شما را دعوت می‌کنند طوری لباس بپوشید که همیشه با خود احساس راحتی کنید. به جای اینکه تمام توجه خود را بر روی تشریفات متمرکز کنید، لباس های غیررسمی به شما این امکان را می‌دهد که تعادلی را که می‌خواهید بین سطح راحتی، استایل شخصی و همچنین کاربردی پیدا کنید.

12.سبک قدیمی یا وینتیج

در استایل وینتیج همه چیز در مورد ظاهر کلاسیک و نفیس قدیمی است. دریای جذابیت مد قدیمی همیشه بی انتها به نظر می‌رسد. وینتیج یک مد قدیمی است که هرگز از مد نمی افتد. جین، چکمه‌های بلند، دامن‌های پلیسه برخی از سبک‌های مد قدیمی هستند که کاملاً مد هستند.

13.سبک کلاسیک

در حالی که بسیاری از انواع سبک های مد جذابیت زیادی دارند، هیچ کدام نمی‌توانند با جذابیت بی انتهای استایل لباس کلاسیک رقابت کنند. به جای تکیه بر اصول خاص، زیبایی شناسی کلاسیک مبتنی بر قطعات ظریف و ساده مانند یک شلوار جین یا کت و دامن با رنگ خنثی مانند روسری ساتن کرم و کیف چرم مشکی است.

هنگام انتخاب استایل لباس زنانه، معمولا رنگ‌های مشکی، سرمه ای، خاکستری و برنزه ترجیح داده می‌شود. بنابراین کت و شلوارها و دامن، پیراهن‌های دکمه دار، ژاکت‌های رنگ روشن، کت‌های پشمی، کت‌های سنگی، و پوتین‌های تک رنگ، مهم ترین آیتم‌های سبک کلاسیک هستند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان