مصوبات کمیسیون اجتماعی برای افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه اعضای این کمسیون برای افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان لشکری و کشوری و سربازان در سال آینده خبر داد و گفت: این مصوبات نیاز به تصویب اعضای کمسیون تلفیق دارد.

مصوبات کمیسیون اجتماعی برای افزایش حقوق  کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری

حسین گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح پیشنهادات و مصوبات اعضای کمیسیون در خصوص لایحه بودجه، اظهار کرد:اعضای کمسیون در جلسات خود به منظور بررسی لایحه بودجه پیشنهاداتی درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، حقوق سربازان و بازنشستگان لشکری و کشوری داشتند.

وی افزود: اعضای کمیسیون با توجه به تورم موجود در کشور مصوب کردن که اقشار فوق‌الذکر برای اینکه در سال آینده تحت فشار قرار نگیرند ، افزایش حقوقی بیش از افزایشی که دولت برای آنها در بودجه سال آتی در نظر گرفته بود، داشته باشند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس گفت: اعضای کمیسیون پیشنهاد دادند که حقوق کارکنان دولت 30 درصد افزایش یابد که به تصویب اعضا رسید و این مصوبه برای بررسی به کمیسیون تلفیق ارسال شد.

گودرزی ادامه داد: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین پیشنهادی برای افزایش 30 درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری داشتند که این نیز به تصویب اکثریت اعضا رسید.

وی همچنین از مصوبه اعضا برای افزایش حقوق سربازان خبر داد و گفت: با مصوبه اعضا حقوق سربازان مجرد در سال آینه به حدود 5 میلیون تومان و سربازان متعهل به بیش از 5 میلیون افزایش می‌یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: اعضای کمیسیون در بررسی‌های خود پیشنهاداتی نیز برای تامین منابع لازم برای افزایش حقوق‌های پیشنهادی، مطرح کردند که اینها نیز جهت ارزیابی به تلفیق ارسال شده است.

گودرزی بیان کرد: پیشنهادات و مصوبات کمیسیون اجتماعی در حوزه تخصصی این کمسیون در ارتباط با بودجه سال آینده به کمیسیون تلفیق ارائه شده که برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تصویب در تلفیق و نمایندگان در جلسه علنی و همچنین تایید از سوی شورای نگهبان دارد.

بیشتر بخوانید:

21220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان