احیای دشت قزوین باعث تحول در امنیت غذایی کشور می‌شود

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح احیا و پایدارسازی دشت قزوین یک گام استانی با نتایج و دستاوردهای ملی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با اجرای این طرح شاهد تحولی عظیم در تولید و امنیت غذایی استان و کشور هستیم.

احیای دشت قزوین باعث تحول در امنیت غذایی کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، محمدحسین عطایی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز یکشنبه در نشست بررسی طرح احیا و پایدارسازی دشت قزوین واقع در سالن جلسات ریاست سازمان جهاد کشاورزی در تشریح این خبر اظهارکرد: طرح احیا و پایدارسازی دشت قزوین یک گام استانی با نتایج و دستاوردهای ملی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با اجرای این طرح شاهد تحولی عظیم در تولید و امنیت غذایی استان و کشور هستیم.

او افزود: دشت قزوین از دیرباز مرکز تولیدات دامی، سبزی و صیفی و سایر محصولات زراعی و باغی بوده و تامین کننده امنیت غذایی کشور بوده که با اجرای این طرح قطعا نتایج ملی آن نیز برای کشور ملموس می‌شود.

عطایی گفت: اجرای طرح احیا و پایدارسازی دشت قزوین در نگاه حداقلی به اصلاح الگوی کشت، ترسیم منطقی تولیدات دامی و آبزیان و سرعت طرح‌های آب و خاک منجر می‌شود که اهمیت آن را دوچندان می‌کند.

این مسئول ادامه داد: عمده تمرکز طرح احیا و پایدارسازی دشت قزوین روی توسعه پایدار بوده و متوجه مسائل اجتماعی است، بنابراین ما برای جاری ساختن این طرح به مشارکت مردم و استفاده از علوم و فناوری جدید نیاز داریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: این طرح فقط نیازمند ساختار اداری نیست و لازمه تحقق آن تعهد اخلاقی و پشتکار است که باید بیش از گذشته مورد توجه باشد.

لازم به ذکر است قرارگاه احیا و پایدارسازی دشت قزوین با 30عضو متشکل از سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و دارای 6پایگاه مختلف است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان