۵ تا از بهترین برندهای لوله و اتصالات

لوله و اتصالات از جمله کاربردی‌ترین تجهیزاتی هستند که امروزه در بسیاری از صنایع و برای انتقال سیالات مختلف به کار می‌روند. این تجهیزات می‌توانند بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون جنس، سایز، ضخامت، وزن و... دسته‌بندی شوند.

5 تا از بهترین برندهای لوله و اتصالات

با توجه به کاربردهای متعدد لوله و اتصالات امروزه برندها و شرکت‌های متعددی در سراسر دنیا در این زمینه فعالیت داشته و محصولات مختلفی تولید و عرضه می‌کنند.

در ادامه مطلب، به معرفی 5 برند از بهترین تولیدکننده‌های لوله و اتصالات در ایران پرداخته می‌شود.

فاکتورهای اصلی بهترین برند لوله و اتصالات

همان‌طور که گفته شد امروزه شرکت‌های متعددی در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات فعالیت دارند و محصولات هر کدام از آنها می‌تواند ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته باشد. برای تشخیص بهترین بودن یک برند، لازم است که فاکتورهای مختلفی بررسی شود که مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • محصولات یک برند باید تمامی استانداردها و تاییدیه‌ها را دریافت کرده باشند و از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند
  • یک برند معتبر باید محصولات متنوع و متعددی داشته باشد تا نیاز مصرف‌کننده‌ها را به صورت کامل برطرف کند
  • محصولات باید از قیمت مناسبی برخوردار باشند
  • یک برند معتبر باید خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد و تمامی محصولات را با گارانتی مشخص عرضه نماید
  • در نهایت مهم‌ترین فاکتور و ملاک بهترین بودن یک برند میزان رضایت مشتریان و مصرف‌کننده‌ها است

وینوپلاستیک

5 تا از بهترین برندهای لوله و اتصالات

شرکت وینوپلاستیک عنوان بزرگترین صادرکننده لوله و اتصالات UPVC کشور را در اختیار دارد، در زمینه تامین لوله و اتصالات شبکه های آب و فاضلاب کشور نیز نقش مهم و به سزایی ایفا می کند. این شرکت اولین و تنها تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری با گستره وسیعی از اندازه ها 16 تا 1200 میلیمتر است که سیستم اتصالات آن به دو صورت چسبی و اورینگی (push-fit) است.

شرکت تولیدی و صنعتی وینوپلاستیک علاوه بر اخذ پروانه های کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، در کاربردهای مختلف (ساختمانی، صنعتی، برق و مخابرات و آب و فاضلاب) صنعت لوله واتصالات UPVC، ضمن دارا بودن سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 و کنترل کیفیت دقیق محصولات تولیدی، با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و آزمایشگاه مجهز به جدید ترین تجهیزات آزمایشگاهی، موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه ISO IEC 17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و مجوز آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد ایران و گواهینامه های فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز شده است که در واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه، آزمون های کنترل کیفی مطابق با بروز ترین استانداردهای ملی ایران و استانداردهای بین المللی بر روی مواد اولیه و محصولات تولیدی انجام می شود.

شرکت وینوپلاستیک از سال 1385 مشغول به فعالیت در زمینه تولید لوله و اتصالات است و در حال حاضر در زمینی به مساحت یکصد و بیست هزار متر مربع با زیربنای 40000 مترمربع متشکل از سالن های تولید و انبار در استان البرز جهت خدمت به مردم بزرگ ایران مشغول به فعالیت است.

برای اطلاعات بیشتر از محصولات لوله و اتصالات وینوپلاستیک به لینک https://www.vinoplastic.com/ مراجعه کنید.

5 تا از بهترین برندهای لوله و اتصالات

آذین لوله

آذین لوله از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده لوله و اتصالات پلی‌پروپیلن در ایران بوده که زیرمجموعه شرکت بزرگ گیتی پسند اصفهان است. لوله و اتصالات این برند در دو گروه محصولات یک لایه و سه لایه و در رنگ‌های سبز و سفید تولید می‌شوند و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

معروف‌ترین محصول این برند لوله‌های 3 لایه نسل جدید است که از ویژگی‌های مختلفی همچون ضریب انبساط طولی کم، مقاومت در برابر نفوذ اکسیژن و نور، طول عمر بالا و ... برخوردار است.

نیوپایپ

این برند نیز زیرمجموعه گیتی پسند اصفهان بوده و محصولات لوله و اتصالات پنج لایه آن از شهرت زیادی برخوردارند. نیوپایپ از اولین برندهای سازنده محصولات 5 لایه در داخل کشور به شمار می‌رود و محصولات آن از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند.

تحمل دمای 90 درجه، بهداشتی بودن، ایمنی بالا، طول عمر مناسب، قیمت به‌صرفه و... از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات نیوپایپ هستند.

سوپر پایپ

شرکت سوپر پایپ که اولین بار در سال 1376 در منطقه آزاد قشم احداث شده است.

محصولات این برند در قالب 4 نوع سیستم‌ لوله‌کشی با نام‌های «سیستم نصب تأسیسات سوپر فیکس»، «سیستم فاضلابی سوپر درین V با ونت متفاوت»، «سیستم لوله‌کشی سوپر پایپ +2» و «سیستم گرمایشی کفی سوپر پایپ » ارائه می‌شوند که هرکدام برای اهداف مختلفی به کار گرفته خواهند شد و هر کدام از این سیستم‌ها از مجموعه‌ای از لوازم و اتصالات برخوردارند.

5 تا از بهترین برندهای لوله و اتصالات

پلیمر گلپایگان

شرکت پلیمر گلپایگان بیش از 3 دهه فعالیت دارد. این شرکت به عنوان مبتکر طرح‌های نوین در جهت کاهش مشکلات مصرف‌کننده، محصولات خود را در سه دسته اصلی تولید می‌کند که به شرح زیر هستند:

  • دسته اول شامل انواع لوله ساده، پوش فیت، چسبی، جدار چاه و لوله برقی
  • دسته دوم شامل انواع اتصالات برقی، اتصالات فاضلابی چسبی، اتصالات تحت فشار چسبی و اتصالات فاضلابی پوش فیت
  • دسته سوم شامل انواع ابزارآلات از قبیل جعبه ابزار، گرد بر، آچار لوله گیر و...

نیوفلکس

شناخته‌شده‌ترین محصولات شرکت نیوفلکس مربوط به لوله و اتصالات پوش فیت است. این محصولات از استحکام و ایمنی بالایی برخوردار بوده و در سیستم‌های فاضلابی کاربردهای متعددی دارند. محصولات برند نیوفلکس در 4 دسته اصلی شامل لوله‌های پوش فیت گروه B، گروه BD، گروه سایلنت و بست دیواری فاضلابی تولید می‌شوند و از ویژگی‌های بی‌نظیری همچون طول عمر بالا، قیمت مناسب، مقاومت بالا و ... برخوردارند.

علاوه بر برندها و شرکت‌های معرفی شده شرکت‌های دیگری نیز وجود دارند که محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کنند که از معتبرترین آنها می‌توان به مواردی همچون پلی ران اتصال، نیک بسپار یزد، یزد بسپار، لوله آسیا، یزد لوله، نیک پلیمر و ... اشاره کرد.

محصولات وینوپلاستیک نیز از جمله باکیفیت‌ترین محصولات لوله و اتصال هستند و بیش از 5 دهه است که این شرکت در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات فعالیت دارد.

جمع‌بندی نهایی

امروزه استفاده از لوله و اتصالات در تمامی صنایع برای انتقال سیالات مختلف امری طبیعی است و به همین دلیل برندهای متعددی در زمینه تولید این تجهیزات فعالیت دارند. از جمله معتبرترین و معروف‌ترین برندهای تولیدکننده لوله و اتصالات ایرانی می‌توان به شرکت‌های وینوپلاستیک، سوپر پایپ، نیوپایپ، آذین لوله، نیوفلکس، پلیمر گلپایگان و ... اشاره کرد که هر کدام محصولات متنوعی تولید و عرضه می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان