راز طلایی ثروتمند شدن میلیاردرها فاش شد

یک خصلت مشترک میلیاردرهای خودساخته و راز موفقیت این است که آنها برای بیان دیدگاه‌ ها و عقایدشان راحت هستند و خجالت نمی‌ کشند.

یک خصلت مشترک میلیاردرهای خودساخته و راز موفقیت این است که آنها برای بیان دیدگاه‌ ها و عقایدشان راحت هستند و خجالت نمی‌ کشند. به‌ همین دلیل می‌ توانید از ذهن فعال و دیدگاه‌ های خلاقانه آنها استفاده کنید و حتی از آنها کمک بگیرید تا ثروتمند شوید،‌ یا اینکه قدرت رهبریتان را افزایش دهید تا در کار موفق‌ تر شوید. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

روغن سیاه دانه

برخی از دانه های روغنی مثل روغن سیاه دانه به دلیل میزان روغن کمتری که دارند نسبت به دیگران از ارزش بیشتری برخوردارند و این در مورد روغن سیاه دانه صدق می کند.

این روغن به خصوص در حجم های کوچک عرضه می شود البته خریداران عمده امکان تهیه دبه ای آن را نیز دارند.

قیمت روغن سیاه دانه در حجم های 30 و 60 سی سی این محصول از 30 تا 70 هزار تومان شروع می شود و هر چه حجم سفارش بیشتر باشد قیمت این محصول نیز به ازاء هر لیتر کاهش خواهد یافت.

شما می توانید با خیالی آسوده به خرید این محصول اقدام کنید و از خواص منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه عمده

زمینه تهیه عمده می توان انتظار داشت که قیمت روغن سیاه دانه عمده بسیار پایین تر از خرید تکی در آید و این عامل یعنی سود بیشتر هم برای تهیه کننده و هم برای فروشنده.

بازه قیمتی این محصول به صورت تکی معمولا بین 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان (با توجه به حجم و برند) می باشد که بیشتر در حجم های 50 سی سی، 60 سی سی و 120 سی سی تولید و عرضه می شود.

مشتریان گرامی می توانند برای استعلام قیمت و تهیه این روغن با بالاترین کیفیت و ضمانت خلوص روغن، هم اینک با فروشندگان ما تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایند

خاصیت ضد باکتریایی آن باعث می شود با التهاب های پوستی نظیر جوش مبارزه کند، به عنوان آبرسان پوست می تواند به صورت موضعی روی پوست استفاده کرد.

روغن سیاه دانه عمده

روغن سیاه دانه لیتری

بازار خرید و فروش روغن سیاه دانه لیتری هرچه میزان و مقدار خرید بالاتر باشد به همان نسبت سفارش شامل تخفیف های بیشتری شده که هزینه نهایی را کاهش می دهد.

قیمت روغن سیاه دانه لیتری نیز نسبت به حجم های پایین تر بسیار مقرون به صرفه تر بوده به صورتی که در حالت عادی قیمت هر سی سی از این محصول حدود 5 تا 7 هزار تومان است.

البته این محصول به صورت لیتری بسیار ارزان تر می باشد و قیمت هر لیتر بین 300 تا 400 هزار تومان متغیر است.

اگر تمایل به تهیه روغن سیاه دانه به صورت لیتری دارید یا می خواهید از قیمت نهایی آن مطلع شوید، می توانید با شماره تلفن های ما تماس گرفته و درخواست استعلام قیمت فرمایید.

روغن سیاه دانه لیتری

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان