عکس؛ خودرو سایبرتراک تسلا در خیابان رؤیت شد

زومیت نوشت: تصاویر سایبرتراک در خیابان، وانت برقی تسلا را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. سایبرتراک هنوز به تولید انبوه نرسیده است.

عکس؛ خودرو سایبرتراک تسلا در خیابان رؤیت شد

تسلا وانت برقی سایبرتراک را چهار سال پیش رونمایی کرد، اما این خودرو هنوز به تولید انبوه نرسیده است و بر اساس جدیدترین گفته‌های ایلان ماسک، تولید انبوه تا سال آینده شروع نمی‌شود.

بر اساس گزارش نوت‌بوک‌چک، خودروی سایبرتراک تسلا در خیابان رؤیت شده است. این خودرو طراحی زاویه‌دار عجیب‌وغریبی دارد و بسیار جلب‌توجه می‌کند. نمای کلی سایبرتراک مشابه همان چیزی است که سال 2019 دیدیم، اما ظاهرا تغییراتی اندک در چراغ‌های پشتی اعمال شده است.

عکس؛ خودرو سایبرتراک تسلا در خیابان رؤیت شد

کاربران در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی به تصاویر فاش‌شده‌ی سایبرتراک از خود نشان داده‌اند. گروهی، طراحی متفاوت سایبرتراک را ستایش کرده‌اند اما برخی از کاربران معتقدند سایبرتراک طراحی هیجان‌انگیزی ندارد.

عکس؛ خودرو سایبرتراک تسلا در خیابان رؤیت شد

احتمالا تسلا خودروی سایبرتراک را در سه مدل مختلف عرضه می‌کند. مدل اول سایبرتراک با دامنه‌ی حرکتی 250 مایل (402 کیلومتر) و ظرفیت بکسل 7٬500 پوند (3٬400 کیلوگرم) عرضه می‌شود.

در سال 2019 قیمت مدل دوموتوره‌ی تمام‌چرخ متحرک سایبرتراک با دامنه‌ی حرکتی 300 مایل (483 کیلومتر) و ظرفیت بکسل 10٬000 پوند (4٬535 کیلوگرم) 49٬900 دلار اعلام شد، اما ایلان ماسک تأیید کرده است که قیمت سایبرتراک افزایش می‌یابد.

احتمالا تسلا مدل سه‌موتوره‌ی تمام‌چرخ متحرک سایبرتراک را با دامنه‌ی حرکتی 500 مایل (804 کیلومتر) و قیمت بیش از 70٬000 دلار عرضه می‌کند.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان