رونمایی از قرارداد ریکاردو ساپینتو؛ آپشن عجیب در قرارداد سرمربی استقلال

طرفداری نوشت: با مشاهده رقم قرارداد ریکاردو ساپینتو حالا شاید بتوان به او حق داد چرا تحت هیچ شرایطی راضی به جدایی از استقلال نیست.

رونمایی از قرارداد ریکاردو ساپینتو؛ آپشن عجیب در قرارداد سرمربی استقلال

بستن قراردادهای عجیب با بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال موضوعی است که این روزها خیلی ها مصطفی آجورلو را بابت آن سرزنش می کنند و این قراردادها امروز باشگاه را با دردسری بزرگ روبرو کرده است.

یکی از این قراردادها به سرمربی استقلال برمی گردد، جایی که ساپینتو در اول فصل قراردادی 600 هزار دلاری با استقلال امضا کرد.

ایم قرارداد بندهایی دارد که می تواند مبلغ دریافتی ریکاردو ساپینتو را به شکل قابل توجهی بالا ببرد. در ادامه به برخی از این بندها اشاره می کنیم:

رضایت مدیرعامل

در قرارداد ساپینتو بندی وجود دارد که در صورت رضایت مدیرعامل، او 100 هزار دلار دریافت می کند که این بند در همان ابتدای فصل فعال شده و قرارداد این سرمربی را به 700 هزار دلار رسانده است.

قهرمانی در در لیگ برتر

اگر ساپینتو بتواند در پایان فصل استقلال را قهرمان لیگ برتر کند، 100 هزار دلار پاداش دریافت می کند و مبلغ قراردادش به 800 هزار دلار خواهد رسید.

قهرمانی در جام حذفی

پاداش قهرمانی در جام حذفی 50 هزار دلار است که ساپینتو می تواند این مبلغ را هم به قراردادش اضافه کند.

قهرمانی سوپرجام

پاداش قهرمانی سوپرجام که فقط یک تک بازی است، 15 هزار دلار است که او با شکست نساجی این مبلغ را به حساب خودش اضافه کرده است.

پاداش هر برد

طبق قرارداد ساپینتو با استقلال، این مربی بابت هر پیروزی 1500 دلار دریافت می کند، یعنی هر برد او برای آبی ها بیش از 60 میلیون تومان خرج بر می دارد.

هزینه اسکان

همچنین در قرارداد ساپینتو بندی وجود دارد که هزینه اسکان به اضافه صبحانه، ناهار و شام این مربی برعهده باشگاه است.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان