تیم فوتبال شمس‌آذر یکی از کارویژه‌های اصلی استان است

استاندار قزوین گفت: امروز تیم فوتبال شمس‌آذر تبدیل به یکی از کارویژه‌های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می‌کند.

تیم فوتبال شمس‌آذر یکی از کارویژه‌های اصلی استان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست صمیمی با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شمس‌آذر، اظهار کرد: تیم پرافتخار شمس‌آذر قزوین با تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری موثر مدیران واحد صنعتی شمس‌آذر که هم در حوزه صنعت افتخارآفرینی دارند و هم در حوزه ورزش گام بلندی برداشتند، در حال تبدیل شدن به یکی از مزیت‌های ورزشی ‌استان است.

او با بیان اینکه خودمان را برای جشن صعود به لیگ برتر آماده کردیم و دیگر بارقه‌های آن مشخص است و باید برای این موضوع آماده باشیم، افزود: مجموعه مدیریتی استان هم باید در زمان باقیمانده این فصل اقدامات خوبی داشته باشد تا صعودی باافتخار و با ثبت یک رکورد انجام شود و مایه نشاط برای جامعه باشد.

اعلایی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بحث ورزشگاه در سفر رئیس‌جمهوری به استان اعتباراتی را گرفتیم و باید اقداماتی انجام شود تا ورزشگاه هم به ورزشگاه لیگ برتری تبدیل باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیران، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شمس‌آذر تا پایان فصل و جشن صعود مجموعه مدیریتی استان را یار کمکی خود بدانند و برای رسیدن به این موفقیت هر اقدامی که نیاز است باید انجام شود و امروز تیم فوتبال شمس‌آذر تبدیل به یکی از کارویژه‌های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: جشن صعود تیم فوتبال شمس‌آذر به لیگ برتر در اردیبهشت سال آینده مصادف با ایام آیین 50بدر قزوین است که یکی از میراث‌های فرهنگی این دیار است و تقارن این جشن با جشن صعود تیم شمس‌آذر می‌تواند نشاط اجتماعی را در استان بالا ببرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه برای بررسی مشکلات این تیم به زودی جلسه‌ای با مدیران باشگاه برگزار می‌شود، بیان کرد: عدم حضور ما در جمع شما دلیل بی‌توجهی نیست بلکه به دلیل مشغله‌هایی است که وجود دارد اما قلب ما با شما است و به دنبال این هستیم تا در این موفقیت‌ها کنار شما باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان