اختصاص ۱۵۸ میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی صنعتی بروجرد

استاندار لرستان گفت : با پیگیری های بعمل آمده مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در راستای احیا صنایع استان تخصیص داده شد.

اختصاص 158 میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی صنعتی بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فرهاد زیویار در حاشیه بازدید و بهره برداری از واحدهای تولیدی در بروجرد با اشاره به وضعیت احیای صنایع تولیدی در شهرستان بروجرد گفت : واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان بروجرد نسبت به صنایع مستقر در سایر شهرستانها در شرایط مطلوب و بهتری قرار دارند .

وی افزود : باتوجه به ظرفیت و پتانسیل تولید در این شهرستان حدود 158 میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی و صنایع جهت ایجاد اشتغال جدید تخصیص داده شد

زیویار همچنین تصریح کرد : راه اندازی کارخانه خودروسازی در این شهرستان با تولید سالانه 30 هزار دستگا خودرو از اقدامات مهم دیگر دولت در لرستان بوده که خوشبختانه پس از تلاشهای زیاد به سرانجام رسید.

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات واحد تولیدی گرین کو اظهار داشت : این واحد تولیدی در تولید قطعات پلاستیکی موتور سیکلت در حال فعالیت است اما در حوزه راهداری و اداره گاز با مشکلاتی مواجه می باشد که فرماندار بروجرد را بعنوان نماینده استاندار را مامور رسیدگی و حل این موضوع معرفی نمودیم و قطعاً ظرف چند روز آینده مشکل این واحد تولیدی نیز برطرف خواهد شد .

زیویار در پایان گفت: واحد تولیدی گرین کو بروجرد در زمینی به مساحت حدود 1800 متر مربع ساخته شده و بیش از 40 نفر مستقیم در آن مشغول کار هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان