تلاش مجموعه مدیریت شهری شهرکرد برای میزبانی از مسافران نوروزی

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: در راستای استقبال از مسافران نوروزی و میزبانی از مسافران اقداماتی را در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

تلاش مجموعه مدیریت شهری شهرکرد برای میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهروز محمدپور با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای استقبال از نوروز اظهارداشت: با تشکیل ستاد خدمات سفر شهرداری شهرکرد کارها به صورت حوزه بندی تقسیم و مدیران و روسای سازمان‌ها براساس وظایف محوله اقدامات لازم برای خدمات دهی به مسافران را انجام و برای ایام نوروز نیز لیست کشیک آماده و پرسنل به صورت آماده‌باش هستند.

وی افزود: باتوجه به اینکه یکی از مشکلات شهری برای شهروندان ترافیک می‌باشید بنابر این واحد ترافیک 19 پارکینگ را جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک در سطح شهر پیش‌بینی و اطلاع رسانی کرد و این پارکینگ‌ها در ایام تعطیل نیز فعال هستند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: در راستای زیباسازی چهره شهر نیز رنگ‌آمیزی جداول، ایستگاه‌های اتوبوس، جداول جایگاه‌های سوخت، گل‌کاری معابر و میادین شهر، روشنایی پارک‌ها و نصب المان‌های نوری و نوروزی انجام شد.

محمدپور با بیان اینکه رفت و روب و نظافت معابر محلات مختلف شهر پس از پایان بارش‌ها آغاز و اکیپ‌های نظافت در نواحی چهارگانه مستقر شدند، خاطرنشان کرد: همچنین در راستای زیباسازی چهره شهر تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز جمع‌آوری و صدور مجوز حفاری نیز به مدت یک ماه ممنوع شده است.

وی با اشاره به فضاسازی سطح شهر بیان کرد: باتوجه به تقارن بهار و ماه رمضان 2 هزار پرچم و ریسه با عنوان یا مقلب القلوب و ماه خوب خدا در میادین و معابر شهر نصب، تابلوهای پازلی با عناوین بهاری در نقاط مختلف نصب شد.

محمدپور ادامه داد: در راستای خدمات دهی به شهروندان نیز ساعات فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش یافت و در ایام نوروز نیز 70 تاکسی به صورت شیفتی خدمات‌دهی می‌کنند.

وی گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری نیز در راستای خدمات‌دهی به شهروندان بازارچه‌هایی را برای توزیع میوه راه‌اندازی نمود و دستفروشان در بازارهای روز ساماندهی شدند.

محمدپور خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال مسافران نوروزی نیز نقشه گردشگری به صورت کاغذ توسط شهرداری تهیه و منتشر و همچنین نقشه آنلاین از طریق سایت در دسترس قرار دارد.

وی تصریح کرد: اجرای سرودهای پاتوقی، افتتاح نوروزگاه، درختکاری در منظریه به مناسبت روزدرختکاری، آماده‌سازی پایانه مسافربری آزادی برای استقبال از مسافران، مشارکت در برنامه غبارروبی گلزار شهدا با اهداء گل، برپایی جشن‌های محله‌ای و خیابانی، راه‌اندازی کارناوال شادی، ساماندهی متکدیان و راه‌اندازی گذر دهکرد در راستای استقبال از نوروز توسط مجموعه مدیریت شهری انجام شد.

محمدپور گفت: اعمال تخفیفات 5 درصد تا پایان سال 1401 ازجمله اقداماتی بود که مورد توجه شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: لکه‌گیری معابر شهری، ساماندهی ورودی‌ها، تسطیح تپه ورودی شهر و انجام 35 ماموریت در چهارشنبه آخر سال از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش سرانه زباله در ایام پایانی سال گفت: با توجه به تغییر پیمانکار خدمات شهری و تغییر در روند خدمات دهی اما جمع‌آوری زباله به درستی در شهر و بدون وقفه انجام شد.

محمدپور با بیان اینکه مشکلات در حوزه شهر زیاد است و باید به مطالبات و خواسته مردم توجه شود، بیان کرد: در راستای رفع برخی مشکلات شروع کار از اسفندماه بوده و به مرور در طول سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بدون شک با مشارکت و همراهی شهروندان مشکلات شهری احصا و برطرف خواهد شد اما با توجه به کمبود تجهیزات و منابع درآمدی اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها زمان‌بر خواهد بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان