بازدید بیش از ۶ میلیون گردشگر از جاذبه های مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران مازندران، کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هفتم فروردین سال جاری را ۶میلیون و ۷۱۲هزار و ۴۱۸ نفر اعلام کرد.

بازدید بیش از 6 میلیون گردشگر از جاذبه های مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، صادق برزگر با اعلام اینکه از 16 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری 13 میلیون و 66 هزار و 187نفر در مازندران اقامت یافتند، اظهارداشت: تعداد اقامت کننده های هفتمین روز تعطیلات نوروز سال جاری را یک میلیون و 297 هزار و 82نفر در این استان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را 885مورد از آغاز ستاد تا هفتم فروردین اعلام کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هفتم فروردین سال جاری 55 فقره تشویق، 98 فقره تذکرات و 33مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هفتم فروردین سال جاری را 6میلیون و 712هزار و 418 نفر اعلام کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان