۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت:‌ در استان خراسان رضوی ۱۶ حادثه با ۹۲ مصدوم و یک فوتی، استان تهران ۱۴ حادثه با ۴۷ مصدوم هفت فوتی و کرمان ۱۴ حادثه با ۸۵ مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، جزئیات حوادث مهم هفته گذشته در کشور را اعلام کرد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، 158 حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت 836 نفر و کشته شدن 54 نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، 693 مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین 143 نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت:‌ در استان خراسان رضوی 16 حادثه با 92 مصدوم و یک فوتی، استان تهران 14 حادثه با 47 مصدوم هفت فوتی و کرمان 14 حادثه با 85 مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، پنج حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که سه کشته و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون ها نیز 68 زخمی و 14 کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت بارها نیز در این هفته، 98 زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: 10 حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت ها به ثبت رسید که 27 نفر زخمی داشت و شش نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: پنجم اردیبهشت ماه، یک اتوبوس در اصفهان واژگون شد که 11 زخمی برجای گذاشت. همچنین در هفتم اردیهشت ماه نیز سه خودرو با یکدیگر تصادف کردند که 11 مجروح داشت.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، 420 حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که باعث مصدومیت 523 نفر وکشته شدن 119 نفر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان