گام بلند مخابرات استان سمنان در توسعه فیبرخانگی

عملیات حفاری، دراپ‌کشی فیبر، برگردان کافوهای مخابراتی و ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی در بلوار ۱۷ شهریور همچنان ادامه دارد.

گام بلند مخابرات استان سمنان در توسعه فیبرخانگی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، پروژه توسعه و ارتقای سرویس‌های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت با نصب تجهیزات و برگردان کافوهای مسی به نوری با هدف رفع نیازهای ارتباطی مشترکین در محدوده بلوار 17 شهریور سمنان انجام شد.

ابوطالب دارایی با اشاره به اینکه اجرای فیبرنوری، بسترساز نظام ارتباطی عصر حاضر است، گفت: به منظور ایجاد بستری امن و مطمئن ارتباطی، عملیات فیبرکشی بلوار 17 شهریور سمنان به طول 95 متر انجام شد.

سرپرست مدیریت مخابرات شهرستان سمنان تصریح کرد: در تکمیل این پروژه، عملیات برگردان کافوی 76 این بلوار نیز اجرا و طی اقدامات انجام شده، تعداد 400 پورت مخابراتی در این منطقه ظرفیت‌سازی شد که از این تعداد 280 مشترک از این تکنولوژی برخوردار گردیدند.

وی خاطرنشان شد: با توجه سطح انتظار مشترکین از کیفیت و سرعت سرویس‌های باند پهن، ظرفیت‌سازی برای مشترکین در این مسیر بر زیرساخت فیبر فراهم شد که مشترکین این منطقه اعم از مراکز دولتی، خصوصی، تجاری و خدماتی می‌توانند با استفاده از خدمات فیبرنوری از مزایای آن بهره‌مند شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر